23
Hier wil ik even op in gaan. Winterbanden Bull?!?! in dit weer is je remweg bij 50 km met normale banden ca. 80 mtr. Met winterbanden is dat slechts 40 a 50. Dat is tussen de 50 a 40 procent meer grip die je heb als je winterbanden heb. Het is een wereld van verschil. Waar jij stilstaat tegen een helling kom ik netjes boven. Ik weet niet waar je dat op bazeer.
Let wel dit is geen kritiek, maar denk wel even na met wat je zegt.
OnT:
Schiedam 2 cm bij gekomen en op dit moment een chilling -6 Brrrrrr
Winterbanden is ook niet alles hoor, durf tewedden dat zelfs jij met winterbanden vast komt in haarlem als je een heuvel opmoet.
Gheghe, ik hoop de mensen in het westen c.q zuid-westen nog zeggen en roepen; ''wij krijgen amper sneeuw en het is te warm hier'' en ''het is altijd het noorden, oosten of zuiden van het land'' en '' ik ga in het oosten wonen''
Genoeg gehad luitjes??
Hier heeft het gister nog een beetje gesneeuwd maar...stelde niet zoveel voor.
Kan je na gaan... Zon, zee en strand in de zomer ! sneeuw in de winter, dikke onweer over zee soms... !!
Wij wonen echt wel in de beste provincie van Nederland.... ik denk ook wel dat heel Nederland jaloers is
dankje !
Maar dan is er toch geen 15 cm bij gevallen bij jullie zoals in zeeland ?
EDIT: MIDDELBURG bedoel ik.... ben nog niet helemaal wakker | Gewijzigd: 18 december 2010, 09:49 uur, door jeffreydekam
WAT ruim 41 cm sneeuw voor hier
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Wij wonen echt wel in de beste provincie van Nederland.... ik denk ook wel dat heel Nederland jaloers is
In januari en februari dit jaar, piepte je wel anders!
''Hier aan de kust....de Zeeuwse kust''
Nee jaloers niet. Wij hier in het NO zijn vorig jaar immers bevoorrecht met een pak sneeuw. Ik zou zeggen....geniet ervan (afgezien van o.a. snelweg ellende)
Heb er een hard hoofd in. Dat is wel erg veel. Maar zou wel mooi zijn. Even afwachten wat Jan in zijn verhaal gaat schrijven. | Gewijzigd: 18 december 2010, 09:49 uur, door rkrajicek