https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Trouwens, gefeliciteerd Zeeuwen, het is jullie gegund. Nu het hoge noorden nog. Zou toch leuk zijn zo in de kerstvakantie het hele land 'gebukt' onder de sneeuwval.
Maandag en dinsdag nog een aantal sneeuwbuien. Woensdag en donderdag droger maar nog kouder. Kans op witte kerst wordt groter en groter!
Ben blij dat ik vorig weekend mijn kerstcadeautjes al heb gekocht.
Dinsdag morgen maansverduistering! Na 7u!
Denk dat FDB van morgen nog niet op de kaartjes heeft gekeken. Nieuwe modellen geven voorlopig minder sneeuw voor vanavond en morgen zou het meeste ons land ten zuiden voorbij gaan.
Dat gebied onder Engeland komt er mooi indraaien.
Dus dat gebied moet het gaan doen voor regio's zuid vanavond?
Ik met mijn leken oog zeg: Ja dat is 'm
Ik rij al 12 jaar auto en kan je uit ervaring vertellen dat je beter 30 kan rijden, dan steeds in te halen. het middelste gedeelte van de weg is vaak (en zeker hier met die bredere strepen) een klomp ijs. Ik heb ook eens een pirouette gedraaid op de weg van Kamperland naar Goes, gelukkig geen tegenliggers en overstekende bomen..en daarna toeterende en naar voorhoofd wijzende automobilisten die ik zoëven voorbij was gereden...En ze hebben keihard gelijk!
Ikzelf durf wel 50, miss 60 te rijden zonder winterbanden nog wel (want 't is de reinste bull), maar als ik in een treintje kom, so be it, dan is het lekker rustig aan doortuffen, benzine besparen en ik kom toch wel thuis.
Mogge all! We zijn razend benieuwd over het verdere verloop idd.
Lekker frisjes hier met een zonnetje, Temps deden een mooie spurt naar beneden de laatste uren. -10 is op sommige plaatsen al weer gehaald. | Gewijzigd: 18 december 2010, 09:30 uur, door zwoof
en bedankt!!!
en dat is knap om dat stuk in 10 minuten te rijden
groeten Jan Lul
ehh ben een zij..
en sloom was ik zeker niet!!