Vannacht geen sneeuw bij gevallen, is maar goed ook overigens het is echt niet normaal.
Gisteravond hebben mensen er uuuuuuren over gedaan om vanuit de randstad naar ons forenzen stadje.
Snelwegen, binnen wegen en straten waren hier vanaf gistermiddag 15.00 onbegaanbaar, of er lag te veel sneeuw om te rijden OF de geschoven / gestrooide delen waren opgevroren en waarachtige spiegels.
Stil staan, optrekken was domweg naar de zijkant van de weg glijden.
Remmen, hoe voorzichtig ook met winterbanden EN ABS resulteerde in glijden.
Geef mij even de kans op rond de lunch heel ff naar het ziekenhuis te gaan in Amsterdam, dan mag het van mij vanaf een uur of 16.00 weer losbarsten tot na de jaarwisseling.
ik kan nog wel ff voort en anders gaan we over op zand.
ok, want als de GFS-verwachting uitkomt dan hebben jullie alleen woensdag een dagje vrij, voor de rest valt er dan t/m zaterdag neerslag...
Iemand?? alvast bedankt!
Kees
ik heb ergens gelezen dat die vanaf 12uur op de KNMI website zou staan.
Iemand?? alvast bedankt!
Kees
http://buienradar.nl/sneeuwhoogte.aspx
betere vind ik ook niet..
Iemand?? alvast bedankt!
Kees
Dit is wat het KNMI berekend, alleen dit is t/m gisteren, die van vandaag volgt rond half 11.
| Gewijzigd: 18 december 2010, 08:52 uur, door JanKoudum
Maar toch hoop ik op vanavond veel sneeuw en morgen zon want ik MOET gewoon mijn nieuwe lens uittesten, ik heb een groothoeklens besteld en binnen... De Sigma 10-24mm :)
Nee klopt zeker geen hout van, als hier in haarlem 8cm ligt ben ik sinterklaas ligt hier 25cm.
komt dus echt nog wel sneeuw vandaag!!
en met een beetje geluk hier ook nog een beetje..
mag ook wel want zo is het niet eerlijk
hier wel 3! cm in het westen veul te veul!!!
bij jou ligt meer dan bij mij en ik woon in het noord-westen... | Gewijzigd: 18 december 2010, 08:57 uur, door JanKoudum
Temp Binnen +10 graden (ik heb geen cv maar een gaskachel, binnen 15 minuten zit ik op 20graden)
Seeuwlaag 12cm...en groeiende
In het altijd zo zonnige Zeeland weer sprake van matige sneeuwval, het lijkt er op alsof de bui nu aan het leegsneeuwen is(als je verschillende radars mag geloven).
Ik ben erg benieuwd wat de komende dagen gaan doen, de runs blijven nu rond de 0 graden hangen, ken vrieze ken dooie, zeker hier in het westen.
Als ik de neerslagsoort-run op weerdirect.nl zie blijft het de komende dag lekker vlokken. en op de Sat24 komt er vanuit het zuidwesten een flinke pluk deze kant op draaien.
Vrouwtjelief moet vanavond met 2 vriendinnen naar Rotterdam om een musical te gaan zien, ik vraag me af of ze dat wel aandurft...(die ligt nog te pitte)..
Al met al een leuke dag, ik kijk er al naar uit dat ik naar de AH mag ploeteren dadelijk.. | Gewijzigd: 18 december 2010, 08:57 uur, door Wally78
Dit is wat er lag t/m 8 uur 's ochtends gisteren, die van vandaag volgt nog daar zit dus alles in verwerkt, dus nog ff geduld.
OT: Hier gisteren minimaal laagje bijgevallen, mag geen naam hebben.
Mopperen nooit vriend
vorig jaar hielden alle buien die voor chaos in de randstad zorgde precies voor zeeland op... denk dat het meer teleurstellende reacties waren ipv mopperen ...