Verder hebben we hier heel even sneeuw gehad. We wachten gewoon ff vrolijk af wat de komende dagen brengen
Haha!
der licht hier ruim een milimeter! een aantal uren geleden zeker gemeld! en voor diegene die het niet geloven, bij Theater Romein kan je nog left-overs zien van de strooiwagen die net voorbij is gereden!
Honselersdijk heeft nu lichte sneeuwval, ook goed te zien op de radar dat vooral direct aan de kust veel valt
Marcel
schaam je om te denken dat je nog meer wilt !!!!!! hahah want dat wil je denk ik. ik heb maar 5cm hahahaha. wij krijgen nog wel. 3 dagen achter elkaar
Een mens wil altijd meer
Maar ik ben echt wel tevreden hoor, ik kan me niet herrinneren dat er ooit zoveel sneeuw is gevallen hier.
Maar op me werk blijkt maar weer dat NL niet met sneeuw om kan gaan, OV advies geven was niet makkelijk vandaag en met continu 60 tot 80 in de wacht heb ik nu ook een rubbere tong van het lullen en staan de blaren erop.
Ondanks dat ben ik tevreden met het resultaat en hoop ik dat het aanhoud tot aan de kerst.
morgen gaan we weer vrolijk verder met advies (proberen) te geven.
Ow en het sneeuwt ook hier weer | Gewijzigd: 18 december 2010, 00:27 uur, door smarkie