sneeuw kunnen ze bij jullie niet gebruiken lijkt mij... dat wordt klunen anders...
Niet dat ik jullie niets gun hoor, maar als de tocht der tochten gereden zal moeten worden dit jaar...dan liever geen sneeuw bij jullie zijde....
Dan moet het toch echt kouder gaan worden, want met die -1.3 schieten we ook niks op!!
Geef me dan liever een bult sneeuw, of laat het echt lekker -10 vriezen!
Overigens ook niet veel sneeuw alleen wat sneeuwbuien langs de kust.
Hoe maak je zo'n plaatje?
Je zoekt het op op inet.
Je print het uit.
Je verkleint het op een kopieerapparaat
Je plakt er 4 op een A4
Je stopt het in een scanner
Je upload het plaatje
Zoiets?
:P
Hier is het serieus aan het afkoelen, nu -6.5°C.
Edit: door het sneeuwlaagje van 3 cm hier morgen een nieuwe ijsdag en temperaturen gaan waarschijnlijk elke dag wat lager uitvallen als het opklaart 's nachts. | Gewijzigd: 17 december 2010, 23:17 uur, door WimBaens
Overigens ook niet veel sneeuw alleen wat sneeuwbuien langs de kust.
waar zie je dat? nieuwe GFS 18z geeft enkel sneeuw hoor..
Hier is het serieus aan het afkoelen, nu -6.5°C.
Inderdaad! Wel geen sneeuwbommen maar toch wel wat sneeuw en het belangrijkste.... de koude kan de komende dagen nog stand houden zoals het er nu naar uit ziet (geen regen in de run te zien tot nu toe).
Ik heb het alleen over de nacht van zondag op maandag, en dus niet de avond ervoor.
En dat geld voor nederland niet voor belgie.
En dat geld voor nederland niet voor belgie.
hier kaartjes | Gewijzigd: 17 december 2010, 23:20 uur, door jones
Die eerste is nog steeds avond!
En op die 2e zijn er voor de kust sneeuwbuien en sneeuw voor het uiterste oosten noordoosten en zuidoosten.
Terwijl er eerst sneeuw werd verwacht voor het hele land!!
Maar goed het doet er niet toe, het kan nog verranderen en het belangrijkste is dat het niet gaat dooien omdat er eerst regen werd verwacht. | Gewijzigd: 17 december 2010, 23:26 uur, door smarkie
gaat weer spannend worden komende week...
als voorbeeld hier even de runs van beide modellen..
ow.. het sneeuwt in Den haag nu al zeker weer anderhalf uur... | Gewijzigd: 17 december 2010, 23:38 uur, door Callie-P
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Hoe kun jij nog 1 cm verse sneeuw hebben, alleen als ik het heel ruim naar boven afrond kom ik op 1 cm. Of lag St. Annen onder een serieuzere bui?
http://www.onweer-online.nl/radars/pluim-grafieken
:D Wat dacht je van hier
http://www.onweer-online.nl/radars/pluim-grafieken
De site heeft meer te bieden dan je denkt.
PS geen plaatjes mee quoten aub | Gewijzigd: 17 december 2010, 23:42 uur, door Brisk