Men verwacht blijkbaar nogal wat.
Hoewel er natuurlijk al genoeg sneeuw is gevallen valt dit me toch op.
Waarschuwingen voor extreem weer geeft het KNMI voor:
* gladheid door ijzel, ijsregen of sneeuwval (minstens 3 cm per uur of minstens 10 cm in 6 uur)
* driftsneeuw (met een gemiddelde windsnelheid van meer dan 40 km/uur, windkracht 6 of meer)
W00t! die 25 in de min is ongeveer in mijn achtertuin.
Gelukkig zijn het Canadezen maar voor de zekerheid zal ik wel alvast een paar extra houtblokjes binnen leggen.
Hier momenteel lichte sneeuw die in de afgelopen uren stiekem toch weer drie centimeter heeft opgeleverd.
http://knmi.nl/actueel/
jeetje wat ben jij negatief zeg de hele dag al zeuren om sneeuw ,als je het weer en dit forum goed had gevolgt dan wist je dat er niet veel of (niets) zou vallen
komt heus wel goed de komende dagen voor ons !!! al is het wel zo als je naar de gfs kaarten kijkt komt hier maar een bescheiden buitje over (fr )heen de komende dagen( hint voor je weer gaat................)
we moeten gewoon afwachten live goes on
hahaha volgens mij was er een Leeuwarder die zijn schoen ging op eten als er sneeuw in groningen zou vallen en niet in Leeuwarden. naja eet smakelijk leeuwarder
Verder hebben we hier heel even sneeuw gehad. We wachten gewoon ff vrolijk af wat de komende dagen brengen
komt heus wel goed de komende dagen voor ons !!! al is het wel zo als je naar de gfs kaarten kijkt komt hier maar een bescheiden buitje over (fr )heen de komende dagen( hint voor je weer gaat................)
Hehe klopt ook wel, alleen wil ook zo graag bult sneeuw! Of laat het dan teminste hard vriezen, zodat we normaal kunnen schaatsen. Maar ook dat doet het niet, met die paar graden onder nul, helaas!!
Voor jullie is het beter om af te wachten op de elfsteden kou......
sneeuw kunnen ze bij jullie niet gebruiken lijkt mij... dat wordt klunen anders...
Niet dat ik jullie niets gun hoor, maar als de tocht der tochten gereden zal moeten worden dit jaar...dan liever geen sneeuw bij jullie zijde....