Volgens EC komt er Nacht van Zondag op Maandag zelfs geen sneeuw :s daarna geleidelijke dooi
Heb je toevallig een kaartje of linkje?
Thnks alvast
borrel teveel op?
en ik zie het aankomende dagen ook niet echt gebeuren...
hoe is de situatie rondom eindhoven btw? weet iemand dat? | Gewijzigd: 17 december 2010, 21:12 uur, door rachel
Snuif ze...
op de manier zoals jij dat hier stelt, dan.... tja.... dan valt daar weinig tegenin te brengen..... Maar, om nou bij het zien van sneeuw aan coke te denken....??? ik sla iig ff over
Halo (lichteffect)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Halo rond de zon
Halo en radieel lichteffect.
Een halo is een diffuus lichtschijnsel rond een scherper gedefinieerde bron, meestal de zon of de maan. Het is een optisch verschijnsel in de atmosfeer dat kan optreden wanneer er zich bepaalde atmosferische condities voordoen (met name een ijle nevel van ijskristallen).
Met de regenboog heeft het verschijnsel niets te maken. Een regenboog ontstaat door weerkaatsing van zonlicht in regendruppels, een halo door weerkaatsing in ijs.
http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx
Wees positief, wat hebben we al niet een geweldige weerdagen gehad de laatste weken. Dit zijn toch topdagen voor de weerfreaks. Wel jammer voor julllie dat het in Ljouwert niet wil lukken. Maar ach de winter duurt nog lang en ik moet zeggen even een tijdje dooi zou ik niet zo heel erg vinden.
Het zal wel een kletsnatte boel worden als het werkelijk tot dooi komt - krijgen we weer andere toestanden zoals overstromingen etc....
ik wil niet vervelend doen maar op ook wij hebben een nieuw wit laagje. en als je buiten bent voel je de spikkels op je gezicht. lijkt alleen meer op opgevroren mist.... maar toch weer wat wit erbij!