Hoe denken jullie erover voor ons (regio Tilburg-Breda)
Bestaat de kans dat wij ook nog veeel snee krijgen de komende uren ?
Of hebben jullie het over morgen / overmorgen ?
Volgens buienradar 3 uur vooruit, wordt het een schampschot voor Tilburg en Breda .
Verder ben ik een leek.
tenminste als ik de satelliet beelden bekijk,
Iemand enig idee of dit echt voor de planning staat?
als ik GFS neerslagverwachting bekijk lijkt het idd zo, maar kan iemand dit nog bevestigen?
je ziet goed dat het onder druk word gezet op sat24
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ja daar was ik om 8 uur vanochtend aangekomen (3 uur rijden) ;vanaf 7 uur heb ik alleen maar sneeuw gezien
En voor alphen was het een prachtig sneeuwtapijt (ligt nu wel zo'n 12-15 cm denk ik)
en het sneeuwde net heel ligtjes
Vuurwerkshow bij Nirwana op de Hemrik.
Massaal oogproblemen in brabant
Sneeuwblindheid?
Ik zat net wat over het volgende te denken. Stel...stel...dat dit de nieuwe 1963 winter wordt, dan hebben we nog een zooi winter te gaan mensen. Dan verbleekt deze sneeuwdag bij de sneeuwdagen die nog gaan komen. Een elfstedentocht met ijskoude oostenwind. Wekenlange stuifsneeuw, toertocht over het ijselmeer, ingesneeuwde dorpen, gehamsterde supermarkten. Dat zou toch eens wat zijn! Deze winter heeft potentie!
Ik zat net wat over het volgende te denken. Stel...stel...dat dit de nieuwe 1963 winter wordt, dan hebben we nog een zooi winter te gaan mensen. Dan verbleekt deze sneeuwdag bij de sneeuwdagen die nog gaan komen. Een elfstedentocht met ijskoude oostenwind. Wekenlange stuifsneeuw, toertocht over het ijselmeer, ingesneeuwde dorpen, gehamsterde supermarkten. Dat zou toch eens wat zijn! Deze winter heeft potentie!
Het heb zijn nadelen maar het lijkt me geweldig om mee te maken!
Zeker ook de hele dag zitten wachten arjan
Gelukkig nog een plukiiiii voor Emmen E&O heute
Dus jij komt ook ut ljouwert, zet ljouwert even in je profiel is wel zo leuk voor ons
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Hier in loon op zand is niks gevallen vandaag maar heel de dag op de Maasvlakte gezeten en daar was er wel dolle sneeuwpret .
Maar iedereen hoor je klagen over de avondspits terwijl ik er vanmorgen 4 uur over heb gedaan om op de Maasvlakte te komen en maar 1:20 nodig had voor de terugrit.
Rare file hier trouwens, ook de terminals hadden last van de sneeuw.
| Gewijzigd: 17 december 2010, 20:38 uur, door djdreamdance
Verder ben ik een leek.
Meh, niet in trappen
Zag er voor ons eerst ook rooskleurig uit, maar is met een grote boog hier langs getrokken.
Onweer dagen 2012: 1 !
Fijn dat je 't zegt...
vorig jaar hebben we op p2000 moeten kijken of er ergens een ongeluk was gebeurd ofzo..., bleek ook de Hemrik te zijn, oeps | Gewijzigd: 17 december 2010, 20:37 uur, door Anne-Marije