Dat zit ik net op de grens van 5-10 en vanaf 10-20 Voorlopig ligt er een krappe 5 cm, dus mag er nog wel wat sneeuw gaan vallen de komende dagen
Wow, dat is handig. Dank je wel!
Ik kan photoshop nog net schrijven, daar houd het wel op.....
Nou dan kan je kiezen! Ik zit ruim in 5-10! (Epe)
Kan je dat balkje ff iets naar rechts schuiven? Dank u!
Hahaha, da's erg... Maar hier speciaal voor jou. (Probleem kan natuurlijk ook je topografie zijn?!
Ontkrachtigen -> 10-20 cm dus! | Gewijzigd: 17 december 2010, 19:58 uur, door Tyshane
- Waarom krijgt het knmi het niet voor elkaar om een waarschuwing af te geven van te voren? Zodat mensen eventueel preventief verlof kunnen nemen of bijvoorbeeld eerder naar huis kunnen gaan. Helaas zou het dan inderdaad kunnen dat ze het achteraf niet helemaal juist hadden en er mensen voor niks vrij hebben genomen. Maar wie vind dat erg?? Dagje extra met de kinderen(op de slee), boodschappen doen voor oma of gewoon de hele dag op F5 drukken.
- Waarom zijn er een hoop mensen op dit forum die vinden dat ze niet genoeg sneeuw/onweer hebben gehad of krijgen? Verhuis dan gewoon naar Oostenrijk of naar tornado alley(VS).
- Wel helemaal top vind ik de duidelijke voorspellingen van onze weerologen, wel of niet juist. Het toegevoegde kaartmateriaal en de discussies die echt over het weer gaan en het voorspellen hiervan.
Zo dat is er uit...
Ontkrachtigen -> 10-20 cm dus!
indd ga toch maar eens langs de oogarts denk
Massaal oogproblemen in brabant
Verblind door de sneeuw
On: nog een halve meter en we hebben een meter sneeuw in de ardennen
Ik weet niet waar jij jou verwachting op baseert, provinciegenoot, maar dat gebied ten zuiden van ons gaat ons dus echt niet bereiken. Trekt allemaal oostelijk richting Duitsland. Is toch duidelijk te zien op de radar beelden. Enige hoop put ik op het gebied wat nu Zeeland binnentrekt, die trekt nu weliswaar in zuidelijke richting, maar zal daarna weer kantelen en noordoostwaarts trekken. Echter, eer die ons zal bereiken zal die de pijp helemaal leeg hebben.
Tegen het einde van de middag was ik even bij m'n ouders in Aalten en zag daar op een kruising een auto voluit een paal rammen (auto gleed gewoon door en boem). Hoorde ook al dat bij een andere kruising een automobilist een bocht te snel had genomen en tegen een lantaarnpaal was gecrasht.
Sneeuw is leuk, maar je moet wel erg oppassen.
Ik hoop trouwens wel dat er nog meer sneeuw bij komt (en dan niet alleen in het westen , hoewel ik ze het daar van harte gun). Wat dat betreft zijn de vooruitzichten toch wel gunstig. Let it snow, let it snow, let it snow .
Hehe was maar een grapje, balkje zat pal over mijn woonplaats, maar ik kan het prima zonder balkje zien