Klopt de weerradar niet of is de intensiteit van de buien nihil? Andere evaringen in de omgeving Den Haag?
Komt zo wel, woon ook in Den Haag. Duurt altijd even.
Ik veeg het morgen naar je toe, ik wil het niet, ik wil vorst. Veel is het niet trouwens.
Zou trouwens best kunnen dat jullie vannacht nog wat krijgen. Buien hebben moeite om "aan land te komen", maar de bui draait wel richting noord. Dus wie weet. | Gewijzigd: 17 december 2010, 19:12 uur, door Liesbeth Jense
Waar ik heel benieuwd naar ben is het neerslag gebied van zondagavond t/m maandagochtend gaat doen. Hoe groot zal de kans zijn dat het aan de westkust volledig als sneeuw valt? Of gaat het over in regen? Denk dat het iets is wat we in de gaten moeten gaan houden. Van mij mag er nog wel een hoeveelheid sneeuw bijvallen... komt niet vaak voor in Haarlem zoveel sneeuw!
gaat ook niks meer bij komen
ligt eraan, zit je in zuid-limburg? dan kun je wel nog wat krijgen. van het zuiden uit dalijk misschien lichte sneeuwval. gebied licht nu ongeveer bij charleroi en komt straks onze kant op. duurt wel nog even.
gaat ook niks meer bij komen
Zo mag ik het horen! Als iedereen nu weer even negatief gaat doen, hebben we morgen tenminste weer sneeuw
-Sneeuw was niet voorspeld.
-Niemand had dit aan zien komen
-enz.
Ja heb ik ook net gekeken!!! Echt dom, zagen het niet aankomen, compleet verrast door de sneeuw....
Moeten ze toch eens op OO kijken!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Vanmnorgen vroeg om 02:30 van huis gegaan en om 17:00 weer thuis.
Heb zelf weinig tot geen sneeuw gezien maar ik zat ook in de buurten van Assen/Grun.
Wel lekker geglibberd maar zonder kleerscheuren terug>
moet zeggen hier in Hoogwoud weinig sneeuw.... alles was net te zuidelijk gevallen
Maar er is een mooie chaos ontstaan terwijl het al een hele tijd bekent was dat het ging sneeuwen en goed ook.