er komt wat aan voor ons : i hope so
linkje: http://www.meteox.be/verwachting-buienradar-belgie.aspx
Woord van de week: Brolsneeuw!
Is dat 'natte sneeuw' ?
Is dat 'natte sneeuw' ?
nee, sneeuw die bleef liggen maar in duizenden minideeltjes uit elkaar valt als je sneeuwballen wilt maken. Niet het kleinste deeltje plakt
je kan er totaal niets mee doen behalve een mooi uitzicht krijg je.
Oh jawel..... Je kant het nog gaan verplaatsen d.m.v. een sneeuwschuiver!!!
Ok! Duidelijk. Maar ik neem dit woord wel mooi mee in mijn vocabulaire. Dank je wel.
ja? kwaliteit veranderd nie hoor . blijft BROLsneeuw
maar we zouden toch een staart meekrijgen van de buien boven de Noord-Zee met mss plaksneeuw .
Maar morgen krijgen we toch veel betere vooruitzichten met waarschijnlijk wel PLAKsneeuw
gfs run voor Twente, ik weet dat we niet te ver vooruit mogen kijken maar deze wil ik jullie niet onthouden..een week lang rond de -10 na kerst
maar we zouden toch een staart meekrijgen van de buien boven de Noord-Zee met mss plaksneeuw .
Maar morgen krijgen we toch veel betere vooruitzichten met waarschijnlijk wel PLAKsneeuw
Nee, das waar..... Haha. Maar het gebied is wel zuidelijker aan het zakken. Wellicht dat jullie aan het einde van de avond of wellicht aankomende nacht nog een gedeelte meekrijgen.
Hoe zie jij het in de komende uren voor Den Helder Jan ?
Denk dat Jan druk is met het verkopen van nieuwe banners op O-O
Is niets
Jep ziet er gunstig uit. Al 2 dagen na elkaar langer dan 6 uur wachten op sneeuw (mijn geduld word wel zwaar op proef gesteld) en zo te zien word die beloond . Normaal hou ik dat nooit 6 uur vol .
Mss net omdat ik niet gezeikt heb dat ik maar 1-5 cm brolsneeuw gekregen heb
hier ook nog niks niks niks!!!!!!!!!!!!!!!! hoplijk komen we ook nog aan de beurt frl