A9 lag gewoon zo'n 10cm sneeuw, geen schuivers / stooiers gezien. Dus na bijna een uur de kar maar weer omgedraaid en huiswaarts gegaan. Prchtig hoor sneeuw maar niet als een dierbare op de intensive care verblijft. Hoeveelheid heeft denk ik m.n. in Randstad ALLE verwachtingen overtroffen.
ik wil nog meer
Ook tevreden zijn he. Wij hebben nog niks gehad maar er lijkt nu een exemplaar naar Zuidwest-friesland te drijven. | Gewijzigd: 17 december 2010, 17:02 uur, door Marc wiersema
Hoop echt dat er wat uit gaat komen, gaat allemaal sneller als verwacht.... tis hier beneden wind stil, maar zie de wolken met hoog tempo voorbij drijven.
Onweer dagen 2012: 1 !
Maar het Oosten, ho maar
o, krijgen wij toch ook nog wat? Geen vlok gezien vandaag, nou ja; wel liggende natuurlijk
Ben stikjaloers op 't westen!
12.45 begon het te sneeuwen, 15.15 stopte het. Er is 10 á 15 centimeter gevallen. Verkeer compleet vastgelopen. Het hele dorp stond vol met auto's, Hilversum liep vol, auto's kwamen hellingen niet op en nadat het droog was werd alle sneeuw ingereden. En voor vanavond zitten we in het zwaarste weeralarm-gebied, dat belooft wat!
En ik geniet ervan!!