Helaas.
Komt volgens mij nog iets meer aan
Centimetertje of 20 schat ik, na mijn fotootjes heeft het overigens alleen nog maar licht genseeuwd.. Maar op de Noordzee ligt nog het een en ander klaar zie ik..
Ik zit nu vast in Hangar 5, van collega's hoorde ik dat ze er 45 minuten over hadden gedaan om van H5 tot aan het Dorint Hotel te komen.. een afstand van ongeveer 750 meter of zo.
Op de ringweg Oost rond Alkmaar, hoor ik net dat de vrachtwagens de kluft niet opkomen voor de brug over het Noordhollands kanaal (vlak bij De Boer tenten zeg maar). Bij het AZ stadion ook een vrachtwagen de helling afgegleden...A9 is een grote parkeerplaats, net als de A10, A8, A7 A22...man, man wat een puinzooi..
We gaan zo maar even lopen naar Het Dorint en daar maar een extended vrijdagmiddag borrel doen met wat eten er bij. Hopen dat het wat minder wordt, of in ieder geval weer gaat rijden.. Dit is erger dan 6 Januari 2010!
Verkeersupdate:
61 files/725 Km
Lots | Gewijzigd: 17 december 2010, 16:50 uur, door lotsofjazz
Zie inderdaad wat wolkenflarden van die buien komen.
Een onweer-onliner uit 'ergens'
vertelt: 't lijkt bij mij hier naar 'nergens'
maar hij vertelde voorwaar,
niet waar 'ergens' was. Maar,
wij pijnigen nu onze hersens.
Ik zie het, make my day bui
Het begint hier ook nu donker te worden, zie de bui al liggen | Gewijzigd: 17 december 2010, 16:51 uur, door JanKoudum
Al die westerlingen maar zeuren een paar dagen geleden, en wie hebben hier de meeste sneeuw?
In het oosten zit je vaak verkeerd, veel lost al op en neemt in activiteit af voordat het je bereikt, nu kan je ook al op buienradar zien dat er niks meer overblijft voor hier.
Hier 25 cm maar ik kom er over een uurtje of twee even op terug
Zou dan toch friesland wat krijgen? * gaat verder met de sneeuwdans*
wacht in spanning af.... dat geeft weer goede hoop voor het zuidwesten....
We zijn tenslotte al een x aantal uuren sneeuwvrij hier... vanaf vanochtend 10:15uur niets meer gevallen hier...
Temp zakt nu tot onder het vriespunt..... LET IT SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW.......
Ook de GFS kaarten geven weer goede hoop voor kerst, en zeker voor oud en nieuw...koud nachtje vuurwerk....
Het ligt eraan hoe en waar je meet, ik doe het graag eerlijk, 23 cmtr.
Maar ik heb ook plekken in de tuin waar sneeuwduintjes van 50 cmtr zijn, maar da's niet eerlijk.