Eigenlijk is concreet mijn vraag op dit GEWELDIGE forum: Was dit niet te voorspellen geweest? OF Zijn de weerinstituten TE voorzichtig geweest met voorspellen?
Groet, van een WEERliefhebber en AANhanger van dit fantastische forum.
Dit is voorspeld door de enige echte feitelijke eerlijke Jan van Ooijen. Zo die kan vanavond niet meer zitten.
Kijk maar eens naar topic 13...Jan voorspeld 50 cmtr sneeuw voor de RANDSTAD. Proost Jan. | Gewijzigd: 17 december 2010, 16:30 uur, door de MUG
Ben op deze site nog vrij nieuw hoe kom ik bij de sneeuwradar?
Enig idee of apeldoorn nog een lading sneeuw krijgt?
Hier staan alle radars en kaarten netjes op rij: http://www.onweer-online.nl//radars/
Denk nog wel sneeuw voor jullie
Gaat het gebiedje op de Noordzee nu Noordholland of Zuidholland trakteren op een extra bonus.
Ik meet 12 cm hier in Heerhugowaard en het sneeuwt rustig door.
Als ik het zo zie zowel Noord-Holland als Zuid-Holland, om vervolgens rechtstreeks over Utrecht heen te krullen en verder in noordoostelijke richting weg te trekken
Heeej, welkom mede-krommenieër! Er komt vanavond nog minstens 10-15 cm bij en dit weekend nog meer dusss ski's onder en gaan vanaf de Berg
On topic: Het sneeuwt hier wederom weer. Nog steeds -0.5 graden. Ligt nu zo'n 25 cm, kan nog meer bij toch?
Eigenlijk is concreet mijn vraag op dit GEWELDIGE forum: Was dit niet te voorspellen geweest? OF Zijn de weerinstituten TE voorzichtig geweest met voorspellen?
Groet, van een WEERliefhebber en AANhanger van dit fantastische forum.
wordt al dagen misschien zelfs al weken verwacht hier
Zeg, mannen, niet zo naast de pot piesen he, de vruwen houden hun billen graag droog
ff serieus, ik denk dat heel het land wel sneeuw krijgt dit weekeinde, de ene keer is het west, dan weer midden, zuid of noord of zelfs oost iedereen krijgt zijn deel, op de ene plek meer dan de andere maar toch, wit is wit. Lekker van genieten, zou ik zeggen..
:| gerommel hiero
Zou het dan toch allemaal naar ons toedraaien??????
hoop het!!!!!!!!!!
Edit: Jan is er wat met de site? ik kan niet op de radars, chat, home page komen... Alleen via google onweer-online intypen en dan forum aanklikken gaat nog goed.
Heb ik nog nooit gehad.. | Gewijzigd: 17 december 2010, 16:35 uur, door jewaitit
Hij heeft weer vanalles door gestreept en veranderd in z'n voorspelling
(sorry, zou niet over hem praten, maar kon het toch weer niet laten omdat die kneus zo zwaar ongelijk heeft..)
Ja, dat weet ik ook wel Maar het gaat mij om de grote 'informatievoorzieners' van Nederland. Voorbeeldje: waarom wordt er pas om 14.00 uur vanmiddag een 'weeralarm' afgegeven? Toen zat West-Nederland al urenlang in flinke sneeuwhoeveelheden en de rest weten we allemaal wel.
Het is echt NOWcasten voor deze mensen.
Niet voor Jan, want die verdient een dikke PLUIM (hoe toepasselijk ). Zo, die kan idd niet meer zitten vanavond.