Ik wil ook sneeuw! Wanneer gaat de sneeuw vallen? Vast niet he? En hoeveel cm dan? Vast weer veel te weinig.
Er valt hier ook nooit sneeuw, altijd zijn wij de pineut. Net als met onweer, gaat altijd naar het oosten.
De weg naar Enschede is van Asfalt met hier en daar wat slechte plekken. r zitten wat heuvels en dalen in wat met dit weer en mooi uitzicht geeft.
Je hebt alle tijd om van dat uit zicht te genieten want reken er maar op dat het ergens wel vast staat te beginnen bij Deventer.
hoe is de weg bij jullie??
hier sneeuwt t al weer ff
zal wel eerder weg moeten gaan maar hoeveel eerder?
Bijzonder slechte weg. Binnenwegen 2 cm ijs met sneeuw er boven op. Sneeuwt hard hier nu. Onverantwoord om 24000 mensen naar het stadion te laten rijden denk ik. Laten ze het maar aflasten.
Stond net vast met de auto kon de bult niet op | Gewijzigd: 17 december 2010, 15:38 uur, door zwoof
Ik wil ook sneeuw! Wanneer gaat de sneeuw vallen? Vast niet he? En hoeveel cm dan? Vast weer veel te weinig.
Er valt hier ook nooit sneeuw, altijd zijn wij de pineut. Net als met onweer, gaat altijd naar het oosten.
Ja maar, jullie hebben wel altijd wind.
Ja verdorie, we krijgen nooit leuk weer.
In de zomer nooit onweer.
In de winter nooit een elfstedentocht of sneeuw.
Het is niet eerlijk boehoee
Stond net vast met de auto kon de bult niet op
mijn idee...
heb nog niets gehoord!!
ik hoef niet zoveel over binnenwegen
ga er bij de grolsch af
en dan achter stadion langs via die bruggetjes (als ik die opkom) haha
En hier licht er 2 cm sneeuw..
Tja grens lijkt onder Hoorn te liggen:/
Apart zeg die verschillen.. :P
Same here
lol ik hoop dat je dit niet meent!