Ben benieuwd hoe de experts hier ertegenaan kijken. Jan? Johann?
Het artikel stond gisteren al op onweer-online in Nederlandse versie http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=198305
Mhm, dat is een moeilijke afweging, dan maar een beetje sneeuw, dan voetbal en dan een hele hoop sneeuw op de 1e plek te vieren
Ik weet het niet! Hang hier juist rond tussen alle experts om wat wijzer te worden
Hier in Tilburg schijnt momenteel de zon en de sneeuw smelt een beetje.
Rond 10:15uur stopte het met sneeuwen, en tot op heden alleen de zon gezien.....
Hoop dat er meer komt.... we wachten af...
Rond 10:15uur stopte het met sneeuwen, en tot op heden alleen de zon gezien.....
Hoop dat er meer komt.... we wachten af...
Als we het kaartje van de KNMI moeten geloven niet meer. Alhoewel begint het hier wer wat bewolkter te worden. Er ligt hier een goede centimeter of 5. De zon is nog net te zien maar dat zal niet lang meer duren.
Ha ha, dat is wel een heeeeel klein deurtje ........ 10cm.
Edit van mijzelf dan maar. Ik lees het nu goed, het is ONDERkant van de deur. | Gewijzigd: 17 december 2010, 15:18 uur, door MiddenNL
guidance KNMI.
Hoe komen ze bij die 10 cm. Hier ligt toch echt 2 keer die hoeveelheid en het gaat maar door.
ligt 33 cm!
en ik kreeg de achterdeur NIEt meer open moest met kracht al dat sneeuw der achter wegduwen,,:P
Het is wel netjes om een gemiddelde hoogte te nemen en niet een bergje sneeuw dat het hoogst is. Je maakt delen van Nederland anders te jaloers.
gem. in mijn achtertuin 23 cmtr