Vanmorgen nog tijdens de sneeuwbuien in het westen vertelden ze zonder blikken of blozen 'misschien in de middag en avond enkele sneeuwbuien'.
RTL weer is voor mij hiermee passee.
Je mag hem dan een Hork vinden, de verwachting van afgelopen woensdag (na het half acht journaal) voor gisteren had hij als enige vrijwel 100% goed.
Op dit moment nog wat lichte sneeuw, en ik zag net weer heel wat vliegtuigen landen op de Buitenveldertbaan. In de verte op Schiphol centrum, en enorme witte paardenstaart van de hoofd Polar Bear (sneeuwblazer die de sneeuw met een geweldige boog in de berm blaast, minstens 25-30 meter hoog die sneeuwboog).
Ik hoop dat ze vanmiddag nog wat dichterbij komen, ga ik ze filmen/fotograferen..
Lots
en er schijnt vanavond en vannacht nog een kleine 20 cm bij te komen man man wat een feest!!!
dan mag leeuwarden daar ook wel 20 cm van ofnie???
ben bang dat we vanaf nu buiten schot blijven, en het hier mee moeten doen met de 5 cm van gisteren.
berichten voor hier zijn niet erg possitief
(RTV noord holland staat aan 15.00, extra uitzending)
Nu even op gezet
---
En hier licht er 2 cm sneeuw..
Same here... nog geen cm | Gewijzigd: 17 december 2010, 15:03 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
En kijk die hele staart die heel langzaam opschuift. Gaat dus de hele nacht door in Hengelo, dus ook wel in Zwolle denkik.
Laten we het hopen
ben bang dat we vanaf nu buiten schot blijven, en het hier mee moeten doen met de 5 cm van gisteren.
berichten voor hier zijn niet erg possitief
Troost je, hier ligt nog niet eens 3cm
Gek genoeg kan ik geen bijlagen toevoegen. Als ik upload zie ik niks in 'beheer bijlagen'.
Je ziet inderdaad niets in 'beheer bijlagen', maar nadat je op 'upload' geklikt hebt staat het er wel wel. Dus gewoon 'verzenden' daarna.
Ben immers benieuwd naar die pak