Krijgen we vanavond nog nieuwe buien vanaf de noordzee of blijft het hierbij? | Gewijzigd: 17 december 2010, 14:06 uur, door fanthagiro
Vanmorgen nog tijdens de sneeuwbuien in het westen vertelden ze zonder blikken of blozen 'misschien in de middag en avond enkele sneeuwbuien'.
RTL weer is voor mij hiermee passee.
En wil even melden dat het in Hengelo overijssel zojuist begint te sneeuwen.Nu maar hopen dat de de bui doorstoot en ons ook een mooi dek sneeuw gaat brengen.Al moet ik wel zeggen dat de bui uit elkaar aan het vallen is .
Damn wat heerlijk zeg zoveel sneeuw in het Westen.
Hier echt NIKS. En morgen pissen we ook weer naast de pot.
Nu zegt Piet dat wij vannacht sneeuwbuien krijgen ( zou afgelopen nacht ook zo zijn )
Kan iemand dat bevestigen?
Weeralarm is ook wel terecht voor het westen van het land vind ik geziene de foto's en beelden van de sneeuw(storm)
Vanmorgen nog tijdens de sneeuwbuien in het westen vertelden ze zonder blikken of blozen 'misschien in de middag en avond enkele sneeuwbuien'.
RTL weer is voor mij hiermee passee.
Dat komt omdat Peter zelf die verwachting heeft gemaakt hahah suf zeg :S
Hmm gezien de hoeveelheden nu al in het Westen en wat er vanavond nog komt, zou het mij niet verbazen als er LOKAAL (buien blijven een zeer plaatselijk fenomeen) 40 tot 50 cm ligt morgen. | Gewijzigd: 17 december 2010, 14:13 uur, door stratocumulus
Damn wat heerlijk zeg zoveel sneeuw in het Westen.
Hier echt NIKS. En morgen pissen we ook weer naast de pot.
Nu zegt Piet dat wij vannacht sneeuwbuien krijgen ( zou afgelopen nacht ook zo zijn )
Kan iemand dat bevestigen?
Als het niet in het oosten komt welweer in het westen.
Toelichting In het westen komen sneeuwbuien voor, daar valt plaatselijk 10 cm of meer sneeuw per 6 uur. Ook in het zuiden kan vandaag 3-5 cm vallen.
Verder is het verraderlijk glad door bevriezing van sneeuwresten.
Hier probeert het zonnetje er doorheen te komen.
Zit naar de ATC van Schiphol te luisteren, is zo goed als gesloten. Veel vluchten geannuleerd, voornamelijk Europese bestemmingen. Rwy 27 wordt schoongemaakt, maar er valt vrijwel niet tegenaan te vegen.
Ja het is echt waaaaaardeloos in Workum.
Ben nu in Koudum en daar ligt toch wel een cm of 3. Daar kan je tenminste wat mee.
In Workum is het net een vastgevroren wit tapijt. Ook nog eens slecht voor het ijs
Het lijkt wel of we niets meer gewend zijn...
Er komt nog genoeg aan voor het oosten - zie ook het ontstaan van een nieuw gebied ten zuiden van de Achterhoek.
Het is hier aardig extreem hoor en wordt steeds gekker. 20 cm en inmiddels een leuk windje er bij. Ik heb wel strooiwagens en schuivers gezien maar er is geen beginnen aan. Doorgaande wegen zijn ook niet echt 'doorgaand'. Binnen no time zit de weg weer dicht. Het is maar goed dat het weekend wordt (want ik zie het de komende uren hier nog niet stoppen)
P.S. Maar mij hoor je niet klagen hoor!! | Gewijzigd: 17 december 2010, 14:15 uur, door marja