Laten we het hopen want anders valt mijn streek weer buiten de boot, vanochtend 1 flinke bui gehad. sindsdien droog! Nog geen 20 km zuidelijker van mijn positie sneeuwt het flink.
Maar kan het in de verste verte niet zien aankomen. alleen wel weer een ijsdag. min temp was vanmorgen -9,2gr en deels helder .nu somber en kleine wereld. en wegen zijn slecht begaanbaar. en volgens mij strooien ze met mergel/zand of zoiets.
Update net op rundfunk van P.P: Het noord oosten is vanavond/vanacht aan de beurt. met veel sneeuw. Dus even geduld noormannen/vrouwen/kinderen. Het gait wel goud komm.
zou mooi zijn, maar op de sneeuwkaarten hier niks van sneeuw te zien, niet voor vandaag, morgen en zondag en ook buienradar geeft niks aan!
http://buienradar.nl/sneeuwhoogte.aspx
Ik had afgelopen zomer al gedoe met langs trekkent onweer en nu met sneeuw. | Gewijzigd: 17 december 2010, 13:42 uur, door Marc wiersema
Ik hoop dat ik nog thuis kan komen, ik zit nu op Schiphol, maar moet strakkies weer naar Heerhugowaard. Aan de buienradar te zien krijgen we de volle laag, die straat buien komt recht over Schiphol heen!
Lots
ff een filmpie geschoten met mij stokoude Canon powershot A70