Ga nu ik tijd heb maar de parking verder sneeuwvrij maken en men sneeuwberg uitbreiden.
Er ligt volgens mij niet veel sneeuw bij jullie. Tegelijk is de temperatuur wel redelijk laag geweest de afgelopen weken. Hoe is het met het IJS?!
ik kan er nog gwn op
maar je bedeldt zeker de elfsteden route ....naja die is niet helemaal dicht en al helemaal niet dik
ik ga vanmiddag anders wel even kijken dan meldt ik het vanmiddag of vanaaf
Vanmorgen rond half negen vertrokken richting Schiphol... ik kom nu net aan!.. A9 tussen heemskerk en rottepolderplein 1 grote parkeerplaats, niet normaal! en dat gaat de komende dagen als het blijft vriezen nog problemen geven, want alle sneeuw daar is nu aangestampd tot plakaten ijs.
Vanaf Rottepolderplein tot mijn werkplek op Schiphol Oost zware sneeuwval, nu nog steeds.. Op de parkeerplaats hier minimaal 15 cm inmiddels..
Blij met mij spiksplinternieuwe winterbanden, ze doen uitstekend hun werk.
Lots
Jan Visser weet gewoon niet waar Walcheren ligt... hij bedoelde Noord en Zuid beveland denk ik....
Kom bij Arthur!!
Dat zou mooi zijn maar ik vrees dat we er deze keer niets van mee krijgen.
Ik zit hier in Emmen nog het meest gunstig wat betreft de noordelijke plaatsen maar vrees dat het vandaag sneeuwvrij blijft hier.
Iemand een idee wat die bui gaat doen, lijkt op buienradar of hij een langzame draai richting noord-oost maakt. | Gewijzigd: 17 december 2010, 12:07 uur, door emmen-online
lekker met dit weer.
Maak je geen zorgen, ik reed mijn eerste 3 lessen ook op een ijsvloer met 20 cm sneeuw. Juist mooi meegenomen dan leer je daar ook mee omgaan! succes!
Filelengt in NL binnen een halfuur toegenomen van 170 naar 204 KM. Ik vrees dat er mensen zijn die vanavond nog niet uit die files zijn gekomen, door de aanhoudende sneeuwval. Neem dus een overlevingspakket mee als je echt de weg op moet!
Hier in de noordkop lijken buien zich boven land te activeren! | Gewijzigd: 17 december 2010, 12:12 uur, door santona
Maar kan het in de verste verte niet zien aankomen. alleen wel weer een ijsdag. min temp was vanmorgen -9,2gr en deels helder .nu somber en kleine wereld. en wegen zijn slecht begaanbaar. en volgens mij strooien ze met mergel/zand of zoiets.
Update net op rundfunk van P.P: Het noord oosten is vanavond/vanacht aan de beurt. met veel sneeuw. Dus even geduld noormannen/vrouwen/kinderen. Het gait wel goud komm.