Even klikken voor animatie:
Dat idee had ik ook of is het de wens van mijn gedachten????? | Gewijzigd: 17 december 2010, 11:11 uur, door Wietsetil
Laten we hopen dat het wat wordt. Dooi zie ik niet erg zitten maar als de depressie ietsjes meer langs het zuiden voorbijtrek wordt het nog veel leuker NO Wind + sneeuw + koud
We zullen zien wat het wordt. Hopelijk komen we niet in die warme bovenluchten.
Voor 2 minuten 6 vlokjes ja
Die sneeuwzone trekt natuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk net weer onder Friesland door. Baaah.
Ik moet gewoon niet meer op het forum komen, hoop elke keer na die mooie berichten dat het hier ook komt ( stond op de kaarten! ) en ben dit jaar alleen nog maar teleurgesteld
Dus, ik ga even afkicken en laat mezelf maar verrassen.
Vandaag woon in (tot nu toe) te ver in het oosten en lijken de buien die aan de kust meerdere centimeters geven hier weinig aan te richten. Worst of both worlds zegmaar
Gisteren hebben we misschien net een centimeter gehad, vandaag sinds vanmorgen acht uur sneeuwt het licht en is er 0,5-1 cm bijgekomen.
Maar de dag is gelukkig nog niet om en het weekend is nog niet begonnen (want het weekend brengt ongetwijfeld nog meer wit goud). Bovendien ziet het complex op de Noordzee er veelbelovend uit. Van mij mag ie 't Gooi met een bezoekje vereren.
Vanmiddag voor de plaatselijke supermarkt boodschappen thuisbezorgen in woonwijken, waar dus niet gestrooid is. Dat wordt dus lekker glijden.
Temperatuur stabiliseert momenteel rond -1 en zie nu dat het droog is geworden.
Hopen op betere tijden dus!
Dan heb je niets minder dan het oosten/ons gehad hoor. Nadat de sneeuw bleef liggen, bleef het hier ook maar bij een cm, krap 2cm. Dus troost je.
Klopt, al is het op het randje van code oranje;)
Ik heb inderdaad al mijn hoop gevestigd op die monsterbui op de Noordzee
Pics zullen ongetwijfeld volgen!
mooi dan heb ik wat om naar uit te kijken als ik naar huis ga,.. 22 km verderop (barneveld) gebeurd niets helaas
(misschien moet ik gaan jammeren, dan krijg je meer hehe) | Gewijzigd: 17 december 2010, 11:19 uur, door Serge