Ik heb in verschillende runs sneeuw overgaand in regen gezien voor zo/ma. Maarja de pluim laat koude zien dus er is een kansje dat het bij sneeuw blijft een geen regen, maar ook lucht temp speelt een grote rol dus kweet ff niet hoe het zit met temps op hoogte.
Marja,
hier dooit het, de onderste laag van de sneeuw op buitenvensterbak was erg nat en gewillig om weg te schuiven.
Kijk jij eens op je kruidvat meter svp.
begint hier nu weer hard te sneeuwen en donker te worden.
Daar komt straks nog wel wat bij, als het niet wegdooit ( temps zitten nu nog onder 0 ).
edit : ik zie de sneeuwlucht al aan komen | Gewijzigd: 17 december 2010, 11:03 uur, door PatrickM
Morgen is volgensmij prima te doen.
Zondag, maar vooral Maandag veel sneeuw
Als ik op de radar kijk dan lijkt er niets meer bij te komen...
In Tilburg Reeshof ligt nu toch wel een laagje van 4-5cm hoor!! En het sneeuwt hier gestaag door!
hier dooit het, de onderste laag van de sneeuw op buitenvensterbak was erg nat en gewillig om weg te schuiven.
Kijk jij eens op je kruidvat meter svp.
begint hier nu weer hard te sneeuwen en donker te worden.
Pffff. Kruidvat meter geeft 0.4 graden aan maar .... vanmorgen stond er zelfs een ZON voor vandaag, dus ik vertrouw 'm nog minder dan het KNMI. Miskoop van de eeuw ben ik bang ...
Mwah.. ik heb dan wel niet zitten jammeren gisteren maar ik woonde wel te ver in het westen om van de goede buien nog wat mee te pakken.
Vandaag woon in (tot nu toe) te ver in het oosten en lijken de buien die aan de kust meerdere centimeters geven hier weinig aan te richten. Worst of both worlds zegmaar
Gisteren hebben we misschien net een centimeter gehad, vandaag sinds vanmorgen acht uur sneeuwt het licht en is er 0,5-1 cm bijgekomen.
Maar de dag is gelukkig nog niet om en het weekend is nog niet begonnen (want het weekend brengt ongetwijfeld nog meer wit goud). Bovendien ziet het complex op de Noordzee er veelbelovend uit. Van mij mag ie 't Gooi met een bezoekje vereren.
Vanmiddag voor de plaatselijke supermarkt boodschappen thuisbezorgen in woonwijken, waar dus niet gestrooid is. Dat wordt dus lekker glijden.
Temperatuur stabiliseert momenteel rond -1 en zie nu dat het droog is geworden.
Hopen op betere tijden dus!
Vandaag woon in (tot nu toe) te ver in het oosten en lijken de buien die aan de kust meerdere centimeters geven hier weinig aan te richten. Worst of both worlds zegmaar
Gisteren hebben we misschien net een centimeter gehad, vandaag sinds vanmorgen acht uur sneeuwt het licht en is er 0,5-1 cm bijgekomen.
Maar de dag is gelukkig nog niet om en het weekend is nog niet begonnen (want het weekend brengt ongetwijfeld nog meer wit goud). Bovendien ziet het complex op de Noordzee er veelbelovend uit. Van mij mag ie 't Gooi met een bezoekje vereren.
Vanmiddag voor de plaatselijke supermarkt boodschappen thuisbezorgen in woonwijken, waar dus niet gestrooid is. Dat wordt dus lekker glijden.
Temperatuur stabiliseert momenteel rond -1 en zie nu dat het droog is geworden.
Hopen op betere tijden dus!
Post over een uurtje nog eens, je zit in code oranje btw en kijk ook even naar radar