witte tsunami nu !!!!!!!!
Yeah!!! Ik zit nu op de zaak in Amstelveen en hier ligt al 5cm aan vers wit spul..
Maar als ik straks aar huis rij in lelystad wil ik ook wel vers wilt spul hebben
En om nou te gaan vloeken... beetje jammer...
En niet te vergeten het midden van het land!
Nog steeds wel hoor! Ik ben juist blij voor jullie
Het waren enkel de feiten, daar verander je toch niks aan. Maar die mogen hier toch wel vermeld worden? Verder hadden we eerder deze week al een mooi pak. Aleen gisteren viel het in zuid-west twente wat tegen. Thats all. En je kan de sneeuw nooit eerlijk verdelen, of je moet met z'n allen gaan scheppen | Gewijzigd: 17 december 2010, 10:38 uur, door zwoof
Kijk ook even daar de trekrichting. Het lijkt erop of boven land de stroming meer noordelijk wordt.
Plaatje van windrichting maakt misschien iets duidelijker wat ik bedoel:
| Gewijzigd: 17 december 2010, 10:37 uur, door Brisk
Plaatje van windrichting maakt misschien iets duidelijker wat ik bedoel:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar iedere keer als ik die buienradar check lijkt het alsof het neerslaggebied toch kiest voor een meer zuidelijke lijn en de noordelijke buien oplossen. Laten we het hopen dat ik ongelijk heb, hier ligt een schamele 2 centimeter, zou leuk zijn als er nog wat bij zou vallen.
Het waren enkel de feiten, daar verander je toch niks aan. Maar die mogen hier toch wel vermeld worden? Verder hadden we eerder deze week al een mooi pak. Aleen gisteren viel het in zuid-west twente wat tegen. Thats all. En je kan de sneeuw nooit eerlijk verdelen, of je moet met z'n allen gaan scheppen
tuurlijk, helemaal mee eens trouwens de kouinval is nog maar net begonnen,
jullie krijgen vast nog wel veel meer deze periode..!