Donderdag avond lag hier niets. Vanacht om circa 4:00am uur is het begonnen met sneeuwen in de vorm van buien.
Om een uurtje of 10 vanmorgen 4 a 5 harde onweersklappen direct boven de buurt.. zat geen sec tussen flits en klap.
Daarna begon het hevig te sneeuwen met behoorlijke windvlagen. Nu is het even rustig maar de lucht wordt in de verte al weer erg donker dus ik denk dat we zo weer een behoorlijke bui krijgen.
Op dit moment ligt er ruim 9cm sneeuw.
Overgens maak ik me niet erg druk over een kleine temp stijging van plus 1.. de sneeuw zal hierdoor niet smelten verwacht ik.
Verkeer in de stad staat vast, aangeraden wordt ook om niet met de auto te gaan rijden tenzij je over een stukje van 10 minuten 2 uur wilt doen
Kortom het is mega kicken dit weer ! | Gewijzigd: 17 december 2010, 10:19 uur, door Callie-P
Ik was al blij met wat hier ligt... tjeetje wat een geluk hebben jullie !!!
Ik ben jaloers
nou niet allemaal hoor ben nog wachtende
Sorry Workum, de wolken vallen hier leeg, blijft niets over. Hoor net op radio 2 dat het in N-Holland de hele dag verschrikkelijk blijft sneeuwen.
Geweldig om nu thuis te werken
In Tilburg nog steeds niet de moeite, in totaal misschien 1 cm, op sommige plaatsen niets... Wel jammer, ik had zo'n zin om op deze vrije dag met de kids te gaan sleeën...
Als ik op de radar kijk dan lijkt er niets meer bij te komen...
ook het zuidoosten kan er dan mee te maken krijgen?
Ik zit al een uur naar buienradar te staren, maar de buien komen maar niet aan land
ik zit al uren naar buiten te staren,eerste verschijnselen van sneeuwblindheid doen zich voor...hihi
witte tsunami nu !!!!!!!! | Gewijzigd: 17 december 2010, 10:23 uur, door reteps1
Hoop dat de komende dagen hier nog meer gaat vallen?
Ga me eens verdiepen in de nieuwe voorspellingen van vandaag en kijken of er hier nog een centimeter of 10 bij komt, de komende dagen.
Hmm.. Wij moeten het met 2 cm hobbelige ijsvloer doen, met 1 cm verse poeder er overheen. Een paar km verder ligt er 7 cm sneeuw. Wat een halve graad verschil al niet kan doen.
Die pluim ziet lekker koud uit.
PP zegt dat dinsdag een dooiaanval komt, die deels lijkt te gaan slagen zegt ie op Noordtxt, maar als ik die pluim ziet dan zie ik geen dooi of zie ik dat verkeerd.
Hier is nog lekker koud -3.4 (op mijn weerstation dan hé, mss is het wel kouder) hij geeft ook sneeuw aan, wie weet dat er vandaag nog wat in het noorden valt.
twente heeft gisteren z,n lol gehad toch ?