Me vader had om 08:30 de auto sneeuwvrij gemaakt en nu ligt er weer een paar cm op, dus hij heeft het maar opgegeven | Gewijzigd: 17 december 2010, 09:26 uur, door smarkie
Zo zo.. Sneeuwdump in de Randstad. En Zeeland ook eindelijk een keer flink in de prijzen hoor ik. De sneeuwbom dus toch gekomen! Mooi hoor. Proficiat All
Hij die niet genoemd mag worden heeft een ongelofelijke plaat voor z'n kop
NEERSLAG:
Gebied met actievere buien trekt in de ochtend over het westen oostwaarts, cumulatief tot 12 UTC 2-7 cm in de westelijke kustprovincies, dit lijkt een onderschatting gezien wat nu (tot 4 UTC) wordt waargenomen, buiigheid komt verder het land in dan de Uitvoer doet voorkomen, we noemen 5-10 cm. Verder landinwaarts neemt de activiteit sterk af, een restgebied trekt over het zuiden. In de avond en nacht naar zaterdag een actieve buienstraat over Zeeland in ZO-O richting, hoeveelheden tot >20 cm. Nemen we nu nog niet te letterlijk, groot aandachtspunt. Met het zuidelijk worden van de stroming verdwijnen de buien in de loop van de nacht naar zaterdag. Zaterdag op enkele buien in het NW na droog
Moet ze dat doen? Hoe zal de situatie zijn, zelfde als nu of nog slechter?
LOL niet doen!
guidance gezien?
komt berg sneeuw
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Moet ze dat doen? Hoe zal de situatie zijn, zelfde als nu of nog slechter?
Same here, maar dan van Enschede naar de kop van noord-holland
Groot verschil met de GFS van 00u. Waar gaat dit heen?? zachter of toch WINTERKOU??
Jan? Johann??
Wie weet waar dit heen gaat?
Welk model gebruiken de noren van yr.no ?
zie animatie
Nu al hoop geschreeuw van sommige dat de dooi er aankomt maar de oper gaat diep de - in volgens pluim... Spannend