Morgen ochtend regen in de kust provincies, Elders al sneeuwval, Vervolgens gaat de regen overal over in sneeuw en vanuit het noorden als maar meer en meer sneeuw. Vrijdag en Zaterdag nog veel meer sneeuw! Meer? vanavond na hartvannederland.
Morgen ochtend regen in de kust provincies, Elders al sneeuwval, Vervolgens gaat de regen overal over in sneeuw en vanuit het noorden als maar meer en meer sneeuw. Vrijdag en Zaterdag nog veel meer sneeuw! Meer? vanavond na hartvannederland.
Ben blij dat ik in ieder geval morgen niet weg hoef. NS en sneeuw... dat weten we allemaal wel
Wel tentamen leren voor vrijdag...
Gelukkig hou jij een vaste koers aan want ik ben duidelijk niet de enige spammer op je forum
Damn wat loopt dit topic als een bezetene zeg
En dat allemaal onder een heldere hemel met maanlicht dat met dat sneeuwtapijt wel dubbel zo hard schijnt als bij 'groen' weertje de volle maan doet.
Ennuh mijn thermometer is de min negen al ruim voorbij ben benieuwd hoe ver die nog gaat voor er bewolking komt.
Knap droog en dus loepzuiver sterrenhemeltje hier momenteel.
Damn wat loopt dit topic als een bezetene zeg
En dat allemaal onder een heldere hemel met maanlicht dat met dat sneeuwtapijt wel dubbel zo hard schijnt als bij 'groen' weertje de volle maan doet.
Ennuh mijn thermometer is de min negen al ruim voorbij ben benieuwd hoe ver die nog gaat voor er bewolking komt.
Knap droog en dus loepzuiver sterrenhemeltje hier momenteel.
Vandaar dat ie al in alle rust en als enige in het nieuwe topic zit te schrijven.
Dus sneeuw die daarna terug weg gaat door regen.
Ergens in een artikel van de Gazet Van Antwerpen staat dat het morgenvroeg begint te sneeuwen ten noorden van Antwerpen en dat die dan overgaat in regen en daarna terug in sneeuw.
Volgens mij weten ze het zelf nog niet wat het nu gaat worden. Gewoon afwachten en hopen dat er niet te veel ongelukken gaan gebeuren morgen.
Daarbij code rood voor de Ardennen ... beetje overdreven lijkt me! Over zaterdag: zaterdag trek een nieuwe sneeuwzone over het land ... nog niet eens 3 dagen is dat nog en dat is je wat je aan info krijgt.
KMI heeft volgens mij gewoon super schrik om een verkeerde voorspelling te doen.
Meteoconsult komt nu plots met Matige sneeuwval 10mm morge! (temps boven nul eerst snel dalend)
Echt waar leven we in 2010 ? Ik heb het gevoel dat we in 1850 leven waar men het weer voorspelt aan de kleur van de zonsondergang!
U zult verstelt staan van onze gastvrijheid en keur aan restaurants en hotels, waar u met open armen zult worden ontvangen. De cocolademelk met boerenslagroom zal hier rijkelijk vloeien.
of kan ik beter thuis blijven
heenweg gaat miss wel, terugweg zal groter probleem worden:P
als ik van een normale werkdag uitga