Ff een openingspost voor deel 15 schrijven en hem morgenochtend pas open gooien.
Weet je iig hoeveel pagina's je terug moet lezen als je weer terug bent morgen (middag/avond)
Ik ben benieuwd wat morgen brengt....
doei doei.
Wat doen jullie daar in Enschede !?
Tact - 10.5 °C !
ECMOS had de laagste waarde om 18h00 berekend met - 7 ° a - 8 °C daarna oplopend.
Zou nu iets van -3 °C zijn ! Bijna 8 °C verschil !!!
Ciao Johann
Ff een openingspost voor deel 15 schrijven en hem morgenochtend pas open gooien.
Weet je iig hoeveel pagina's je terug moet lezen als je weer terug bent morgen (middag/avond)
100+ pagina´s?? | Gewijzigd: 15 december 2010, 22:02 uur, door boeskool
Op dit moment is de luchtdruk ca. 1025 hPa, voor morgen (donderdag) dus zo'n 24 uur later staat
er een luchtdruk verwachting van ca 995 hPa.
Dat is een daling van maar liefst 30 hPa en dat vind ik nogal fors!
Naar mijn idee zal dit toch een effect moeten hebben op het weer morgen.
Normaal gesproken zou je veel wind verwachten maar de kaarten laten dat niet zien, behalve op zee ten noordwesten van Den Helder.
Dat is dan wel tegenstrijdig.
Morgen zal wel een helse dag gaan worden (of niet). Maar we gaan gewoon (s)nowcasten.
En het is hier koud -10!
Friesland meld 2 graden boven nul...
Was vannacht ook al zo -11,3 Maar ontdooide ook weer vrij snel in het 2e deel van de nacht.
Zojuist min 10,7 en bijna min 16 graden! vlak boven de sneeuw. om 22:00 uur | Gewijzigd: 15 december 2010, 22:08 uur, door zwoof
Inderdaad, heel vreemd. Zijn de computers vastgelopen ???? Of geen Polar Tsunami maar een Seiko invasie.
Ze waren bij het KNMI zoooo verbaast over de koude pluim, dat ze het niet konden geloven. Dus plaatsen ze 'm nog niet
On-topic: Geen idee waarom de pluim er nog niet is.