Nou kappen met dat negatieve die sneeuw komt echt wel
Ik heb er volle vertrouwen in . zie mijn bericht.
Wow oke, wat een ophef ineens. Ik bedoel hiermee echt een smalle kuststrook vanaf een uurtje of 21u in de avond. Denk dan aan plaatsen als Den Haag, Vlissingen, Noordwijk etc etc... 3cm tot 10cm, 10cm moet mogelijk zijn aangezien de buien fors kunnen uitpakken! Die 10cm word wel pas tegen de ochtend bereikt dan en het is LOKAAL!
Rotterdam zal bijvoorbeeld niet veel krijgen en Utrecht al helemaal niet, is ook ten westen van Leeuwarden-Maastricht.
En zodra de bewolking binnen komt, met de neerslag zullen de temperaturen weer omhoog gaan.
Dan zijn we het daar weer over eensch toch?
:)
ach laten we t gewoon afwachten:p misschien komt het vrijdag, zaterdag weer goed!
Donderdag mag van mij passeren. Het werd allang duidelijk dat het die dag niet veel ging worden. Maar vrijdag en vooral zaterdag maakt veel goed . Btw: zaterdag geen buien maar een nieuwe storing.
Maar het is snowcasten dus wie weet valt het allemaal mee/tegen (hoe je het ook wilt zien).
Pfoe, dat zou echt vies tegen vallen, bij de eerdere voorspellingen!!!
Heb hier gewoon meer kans op flink wat sneeuw Wat dacht je dan van mij(ex Hoofddorpert) en nu nog een tikje meer oostwaards wonend dan jij
Die zes kilometer vanuit Musselkanaal het platte land op doet al zo veel he
Hier nu heldere sterrenhemel en net een tikje onder de min zes op de thermometer.
Gaat goed dus en loopt netjes mee met wat het KNMI op de actueel pagina heeft staan.
Verschijnselen:
Zere vingers: te vaak drukken op de F5 knop
Stemmingswisselingen: Zie de weer kaarten
hallucinatie:zintuiglijke beleving die niet overeenkomt met wat er in werkelijkheid gebeurt. Anders gezegd: een hallucinatie is een waarneming waarbij de prikkel uit de buitenwereld ontbreekt.
Lage Depressie:een zwaar terneergeslagen stemming
Hoge Depressie:toestand van verrukking waardoor je jezelf niet meer bent
Vermoeide ogen:De klachten zijn zichtbaar nadat lang achter een beeldscherm is gezeten .
Nu ongeveer -23C dalend tot onder de -40C, een verschil van maar liefst 17 graden of meer.
Ik zie dus alleen maar meer kou op grote hoogte aankomen dan minder.
Warme lucht aan de grond (als die er mocht zijn) stijgt op en koelt af nadat deze op hoogte komt.
Andere verklaringen zijn natuurlijk welkom!
De temperatuur gaat vannacht wel rap omhoog, de Gfs kaartjes laten zelfs +3 tot +6 aan zee zien oke daar mag je wel wat vanaf halen bij gfs maar toch... De Bovenluchten mogen dan koud zijn maar met die temperaturen gaat het dan toch nog niet lukken.
Helaas moet ik nu echt er vandoor.... dit is gewoon mijn verwachting afgaande op de kaarten hoor. Ik ben trouwens benieuwd of ik ongelijk krijg morgen, ik hoop het iig wel!
Rotterdam zal bijvoorbeeld niet veel krijgen en Utrecht al helemaal niet, is ook ten westen van Leeuwarden-Maastricht.
Ik weet niet wáár je die informatie ineens vandaan haalt, want volgens mij sta je hier alleen in.
De vrij sterke wind uit het noordwesten valt precies boven midden Nederland helemaal dood.
Sneeuwbuien zullen dus vermoedelijk blijven hangen?
Als dat uitkomt staan wij (het westen + de kust) voor mooie tijden
jaja
Vijf kilo van die halve kilo pakjes had ik er meegenomen en het schap stond echt overvol met nog een rij er voor gestapeld midden tijdens de 'zoutcrisis'
Dit jaar hebben we een kuub zout laten leveren omdat we geen gekloot bij de paardenstallen willen zoals afgelopen jaar en dat is genoeg om zelfs de rijbak(1200m²) heel de winter mee sneeuwvrij te houden als het moet.
Onbegrijpelijk dat er sowieso een zoutcrisis kan ontstaan terwijl we er hier letterlijk bovenop wonen
Vrijdag: 5 cm tot plaatselijk 10 cm, vooral in westen indien lage temperaturen iets meer dan 5 cm.
Zaterdag: 5-10 cm over heel het land bij stevig negatieve maxima
Zondag: Koud met vooral in het oosten sneeuw in de namiddag tot 5 cm. In het westen kans op sneeuwbuien bij 1-2°C
Maandag: Droog bij 0°C
Trend: I hou het bij koud weer met geleidelijk overdag iets boven nul maar 's nachts vorst tot Kerst. Verder doe ik nog geen uitspraken.
Lander