Momenteel min zes hier
Dus als het warmtefront(wat er nog van over is)vroeg in de morgen passeert lijkt mij de temperatuur op hoogte dmv turbulentie en occlusie wel geschikt voor direct veel sneeuw
Sowieso wil ik veel sneeuw al is het maar omdat mijn zus en vader nu heel de dag al berichten over regen en hooguit tien centimeter sneeuw horen via de radio,en wat de radio/TV weermensen zeggen is waarheid
Laat maar komen dus die sneeuwbom dan kan ik het ze daarna letterlijk inpeperen Ghehe.
Zijn die Getallen sneeuwvalgrens? -250 ^^ lijkt me nogal raar....
Maar als ik dat goed bekijk valt er nog 5mm neerslag nadat de temp weer is gedaald (België wel te verstaan!)
Is (theor.) sneeuwvvalgrens adhv Theta-E (ThetaE 9 °C = - 250 m)
Niet op letten verder.
Ciao Johann | Gewijzigd: 15 december 2010, 19:20 uur, door Alpenweerman
Oke bedankt we zien het wel, en ja kan het toch niet veranderden.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Gfs is voor het noord-oosten wel lief qua temp 2 meter 15.00uur.
[attachment=50180:BNeLux_...m_27__1_.png]
[attachment=50181:BNeLux_...12_ww_27.png]
;)
Zegt niks, want ook bij +3 graden kan er nog makkelijk sneeuw vallen. Ligt aan de bovenlucht he.
Ja klopt, maar temps onder 0 is altijd mooi meegenomen.
wij zitten hier dan al op -8/-9 op het 850 vlak.
;)
Edit: z'on klein tongetje over het noord-oosten is natuurlijk ook niet helemaal serieus te nemen.
:) | Gewijzigd: 15 december 2010, 19:27 uur, door Shadow112
Morgen overdag valt er op veel plaatsen in het land regen met mogelijk ook wat natte sneeuw.Met name in het oosten is er kans op sneeuw waarbij uiteindelijk enkele centimeters kunnen vallen.
Morgen overdag valt er op veel plaatsen in het land regen met mogelijk ook wat natte sneeuw.Met name in het oosten is er kans op sneeuw waarbij uiteindelijk enkele centimeters kunnen vallen.
heel vaag, hoe dat dit allemaal zo onzeker zijn?
Het KNMI geeft nu ook vanaf 16:00 uur sneeuwbuien in de waarschuwing...maar dat was al 2 dagen oud nieuws, aangezien dit toen al hier werd aangekondigd. Geeft niks, nog meer veren in de poep (je leert nog eens wat van een vriendin die in Antwerpen studeert) van de onuitputtelijke, drijvende belangeloze krachten die O-O zo leuk maken! Waar kan ik investeren, als het ooit een commercieel bureau gaat worden hiero?
Ik laop as een juun te springe hier ej! (van blijheid)
Het KNMI geeft nu ook vanaf 16:00 uur sneeuwbuien in de waarschuwing...maar dat was al 2 dagen oud nieuws, aangezien dit toen al hier werd aangekondigd. Geeft niks, nog meer veren in de poep (je leert nog eens wat van een vriendin die in Antwerpen studeert) van de onuitputtelijke, drijvende belangeloze krachten die O-O zo leuk maken! Waar kan ik investeren, als het ooit een commercieel bureau gaat worden hiero?
Ik laop as een juun te springe hier ej! (van blijheid)
heel nice, morgen avond en vrijdag ochtend
Zonneschijn (%) 10 30 20 20 10 10
Neerslagkans (%) 90 70 80 50 50 60
Neerslaghoeveelheid (mm) 5/10 1/2 1/5 0/2 0/4 0/2
Minimumtemperatuur (°C) -1/-5 -4/-2 -6/-4 -6/-2 -8/-2 -8/-1
Middagtemperatuur (°C) 3 -2/1 -2/0 -2/1 -3/2 -2/3
Windrichting ZW W Z ZW Z ZW
Windkracht (bft) 4 4 4 3 3 3
Uitgifte: 15/12/2010 18.49 uur LT
Uitleg
Vooruitzichten lange termijn
woensdag 22 december tot en met woensdag 29 december
70% kans op aanhoudend rustig maar koud winterweer, met temperaturen onder normaal.
Uitgifte: 15/12/2010 03.50 uur LT
Uitleg
KNMI begint er ook in te geloven,..