Gene paniek, die 4cm is het totaal voor hier, geen extra sneeuw van buien voorzien voor hier
maar het is maar een run hoor, en een redelijk zuigende ook vanaf zondag...
wat een dooi na kerstmis maar verandert nog wel, eerst de volgende dagen afwachten!
Al tevreden met winteractiviteit in jouw ''Termische Gebiet''?
Als ik de kaarten zo bestudeer ligt mijn woonplaats -even ten westen van Tilburg- op een scheidslijn. Soms pikken we iets mee van de verwachtingen voor west, en soms voor oost.
't Was vanmorgen flink glibberen bij ons. Ik draaide in mijn kleine Renault 4 nietsvermoedend een straatje in om vervolgens bijna een voetganger van de sokken te rijden. Goeie genade, mijn hart zat in m'n oren! Wat een uitglijer.....letterlijk
Dat zou zich morgenochtend wel eens kunnen herhalen vrees ik. De gladheid dan he. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Sneeuw is leuk zolang het niet lastig is. Aan oogkleppenromantiek doe ik niet. Last van sensatiezucht heb ik niet. Vorig jaar lekkage gehad door de sneeuw. Ik ben zeer benieuwd hoe de winter zich deze maand verder zal ontwikkelen.
Lin hoopt zeer onromantisch op een oudejaarsdag/avond met stortbuien (regen dan....) Okee okee....jullie hebben gelijk: oliebollen zijn lekkerder met poedersuiker!
Thx.
Hier vannacht geheel onverwachts 7 cm hele luchtige sneeuw. Eindelijk ook winter feelings hier in Termen
De "grote" sneeuwval hebben we echter dit jaar nog niet gehad (halve meter of meer)
Wel koud, ook vandaag matige vorst. Hogerop tot -31 °C.
Sneeuwcam (IR) tuin.
Ciao Johann
idd, GFS gooit met zachte temperaturen op de LT. Maar idd eerst maar eens afwachten wat het de komende dagen gaat worden.
iemand???
ik kijk ff naar EC_MOS, heb je ook rust, moment ....
Station Vlissingen als ref.
In de nacht regen, donderdagmiddag tussen 16h00 en 18h00 overgaand in sneeuw
Bovenste cirkel neerslag in mm
Onderste cirkel neerslag als sneeuw in cm/uur
Ciao Johann | Gewijzigd: 15 december 2010, 17:53 uur, door Alpenweerman
maar het is maar een run hoor, en een redelijk zuigende ook vanaf zondag...
Uh Gfs geeft voor Gent anders na 18u nog 7mm neerslag aan met negatieve temperaturen! Snap niet goed wat jij allemaal bedoeld ^^ Heb de run trouwens meermaals bekeken en telkens zelfde uitslag
Nadat het vanmiddag met de zon aardig aan het dooien was vriest het inderdaad alweer, want de ruiten van mijn auto waren net van binnen bevroren. Dus hier gaat echt geen druppel regen vallen !
Groeten uit buurgemeente Lichtenvoorde
Groeten uit buurgemeente Lichtenvoorde
het gekke is, in Arnhem dooide het vanmiddag flink, maar zo op de lijn Wehl-Doetinchem leek het er wel op alsof je in een geheel andere weerszone terecht komt, meer sneeuw, veel kouder en de temperatuurmeter in 4 km van +3 naar -1
Als er een beetje sneeuw valt zal ik mijn creativiteit is de vrije loop laten en een mooi "onweer-online"logo boetseren uit de sneeuw. lijkt me leuker dan zo'n saaie pop..
Misschien een wedstrijd uitschrijven voor het mooiste O-O logo? hehe
grtz
Hier vannacht geheel onverwachts 7 cm hele luchtige sneeuw. Eindelijk ook winter feelings hier in Termen
De "grote" sneeuwval hebben we echter dit jaar nog niet gehad (halve meter of meer)
Wel koud, ook vandaag matige vorst. Hogerop tot -31 °C
Johann weet je nog wie het kleine niet .....
Begin is er na dit weekeinde minimaal 450mm zit er dik in om in Termen te blijven | Gewijzigd: 15 december 2010, 18:00 uur, door Tesse
Toch hoor ik op de radio al heel de dag dat het gaat regenen en in het oosten en zuid-oosten gaat sneeuwen. Later op de dag overal een tijdje sneeuw.
Zal vast niet kloppen