Ciao Johann
Kritiek geen, maar wel mijn grote dank voor je moeite!
Ben vooral benieuwd naar je laatste bevindingen die je gaat posten
Eerste neerslag voorlopend op het WF al vanaf 04h00 echter van weinig betekenis.
Hoofmoot volgt echter tussen 06h00 en 09h00 en trekt vervolgens verder naar het zuidoosten om in de namiddag het land te verlaten.
Ciao Johann
Ben vooral benieuwd naar je laatste bevindingen die je gaat posten
Ja, ikzelf ook, Spanning pur !
Moeten echter nog wat geduld hebben .....
Ciao Johann
Morgen veel regen en een middagtemperatuur rond de 5 graden . Mogelijk gaat de regen in de loop van de middag over in natte sneeuw. Grote hoeveelheden worden er niet verwacht. Het is nog erg onduidelijk voor onze regio.
In het weekend kans op een enkele sneeuwbui bij een temperatuur rond het vriespunt.
Al met al verwcht ie niet veel voor onze regio .
Oooh ben blij dat ik vrij ben, sneeuwpoppen maken maar met de kinderen!
Uhh help me waar ligt Workum precies.
EC-MOS station Leeuwarden vanaf circa 13h00 tot 17h00 sneeuw
En dan vrijdag, zaterdag zondag en maandagochtend steeds weer sneeuwval !!!
Ziet er goed uit !
Ciao Johann
Morgen veel regen en een middagtemperatuur rond de 5 graden . Mogelijk gaat de regen in de loop van de middag over in natte sneeuw. Grote hoeveelheden worden er niet verwacht. Het is nog erg onduidelijk voor onze regio.
In het weekend kans op een enkele sneeuwbui bij een temperatuur rond het vriespunt.
Al met al verwcht ie niet veel voor onze regio .
Welke mdoel gebruikt hij ?
Gaat gewoon sneeuwen later op de dag.
Vriidagnacht en ook overdag dag steeds weer sneeuwval en temp. niet boven nul !
Ciao Johann
wat is jou verwachting wat sneeuw betreft hier (de bilt) johan?
Ik heb het idee dat wij zo ongeveer het minste kijken *trekt sip gezicht* *en eet de wortel voor de neus van de sneeuwman vast op* gelukkig gaat het de rest van het weekend ook nog sneeuwen dus we komen vast wel aan de beurt maar ik heb liever sneeuw dan die natte gladheid, het is hier de hele dag al spekglad van alle regen die vannacht gevallen is..
Zou je ook voor Apeldoorn even een korte sneeuwverwachting kunnen geven voor morgen?
Hoe laat begint het en hoe laat is de sneeuw weer vertrokken?
Zou je ook een verwachting voor het weekend kunnen geven, moet dan veel heen en weer rijden tussen apeldoorn en Deventer.
Alvast bedankt!!
Gaat gewoon sneeuwen later op de dag.
Vriidagnacht en ook overdag dag steeds weer sneeuwval en temp. niet boven nul !
Ciao Johann
Ik heb geen idee welk model hij gebruikt maar hij zit wel verdomd vaak goed voor een weerman van een lokale zender.
Ik hoop van harte dat ie mis zit deze keer.
Zou eigenlijk moeten werken morgen en vrijdag maar onze leveranciers uit Duitsland hebben al afgebeld dus ben vrij.
Let it snow let it snow !