Ik snap die gasten van rijkswaterstaat echt niet!
Gaan ze preventief strooien!!!! terwijl o.a hier wordt aangeven dat er wss eerst regen valt die al het zout wegspoeld.
Zo raakt het zout wel op.
Zie linkje:
http://de.blog.wetter.com/?p=66411
hehe vind je het nou niet vervelend dat je niet zo snel serieus genomen word?! Terwijl je het toch vaak bij het juiste eind heb?
Gladheid en sneeuwval.
Gladheid mogelijk door bevriezing van natte weggedeelten Geldig: woensdag 15 december 2010 vanaf ca 16 uur gedurende ca 14 uur Toenemende kans op winterse neerslag. Geldig: donderdag 16 december 2010 vanaf ca 06 uur gedurende ca 9 uur Geregeld sneeuw, waarden tot 3 cm per uur. Geldig: donderdag 16 december 2010 vanaf ca 15 uur gedurende ca 1 uur
Knmi is wakker!
elk uur aanpassen zo kan ik ook een weerbericht maken..
Ik blijf bij mijn uitspraak: negatieve aandacht is ook aandacht.
Dus ontopic:
Ik hoop op sneeuw, zodat ik met mijn kleine meid een mooie sneeuwpop kan gaan maken
Nowcasten dus.
| Gewijzigd: 15 december 2010, 15:38 uur, door Marga
Vanmorgen kwam bv de telegraaf met en bericht over het naderende weer en dat werd op nujij door verschillende mensen volledig af gefikt als de grootst mogelijke onzin en site pushing en meer van die gein.
dus dan kan ieder voor zich bedenken welke site voor die persoon belangrijk is
ik kijk zelf alleen op deze site, maar zoals hier op de site te zien zijn er genoeg mensen die ook andere in de gaten houden
ik ben iig erg tevreden over de berichtgeving hier
wil daar jan johan en de overige leden dan ook voor bedanken!!
keep up the good work!!!
staat ook in de guidance.
ECHR berekent voor het oosten en noordoosten lokaal 5-10 cm verse sneeuw. Hirlam 2-5 cm en even 5-10 cm, maar dan over de gehele oostelijke helft. Mogelijk enige tijd code oranje?
bron: KNMI