Zie het nu ook op de Belgische buienradar. Leuk om te zien, is volgens mij echt het laatste staartje van het buienfront die NL vannacht heeft aangedaan.
hoor net via een vriend van mij dat NS en andere spoorwegmaatschappijen (arriva, syntus) extra personeel achter de hand houden ivm nooddienstregeling voor morgen, ofwel...........treinreizigers zorg voor een flinke picknickmand en een goed boek!!!!!
dat is prima:) ben ook wel heel benieuwd naar as zaterdag.... maar Johann zou nog een stukje plaatsen zei hij enkele pagina's terug
Yep, zit ik ook met spanning op te wachten....................
Die pot waar jij naast pist, die komt morgen wel vol met regen
Nee geintje hoop dat iedereen gewoon sneeuw krijgt
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Nee geintje hoop dat iedereen gewoon sneeuw krijgt
zaterdag verwacht ik op dit moment toch wel minstens 5 cm sneeuw bij negatieve waard
Citaat van Hoffies, woensdag 15 december 2010, 13:49 uur Ik heb ff een vraagje...wat is de vertaling van nowcasten...het staat niet in de dikke van dalen en ook niet op de diverse vertaalsites....
nowcasten = "wij weten het ook niet precies, kijk zelf eens uit het raam en meldt het ons"
Ik hoop het niet aar basseer je dat op?
maar ik woon ook nog precies op de slechte plek van het land !
Ha ha, volgens mij hadden jullie vorige week dikke pret. Viel alles NET niet in het midden van het land en de Twentenaren klaagden ook steen en been. Maar volgens mij gaat Twente morgen DIK in de prijzen(sneeuw) vallen.
Voor morgen klaag ik niet hoor
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur