http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/90.html
Lijkt wel alsof het gebied rap uit elkaar valt, stelt al niet meer zoveel voor, wat deze kant op komt, het meeste trekt naar noorwegen, dat was naar het zuiden trekt valt uit elkaar en dunt ook aardig uit.
nu al last van een kerstdepressie
kom op, morgen echt wel de nodige neerslag. Al dan niet regen of sneeuw.
De kerstdepressie is een van de hardnekkigste en opvallendste singulariteiten die niet van wijken weet. De oorzaak van het kerstdooiweer moet volgens sommige onderzoekers hoger in de atmosfeer worden gezocht, de laag boven ongeveer 10 kilometer hoogte ook wel bekend als stratosfeer en de ozonlaag. Een depressie in de stratosfeer boven Alaska zou zich geleidelijk naar de lagere delen van de atmosfeer uitbreiden en uiteindelijk boven West-Europa leiden tot de kerstdepressie en het bijbehorende dooiweer.
Bron KNMI; zie -> Hier
Ciao Johann
Amerika zit erachter met hun HAARP en chemtrails. Ik zeg het je.
Hihi
Viel mij ook al op -de duitse weerdienst heeft het voor Twente ook over lichte sneeuwval op donderdag.
Oei zou toch wat zijn als er maar ietsjes valt ... Iedereen paraat en dan valt het allemaal mee of tegen net zoals je wilt.
Ik ben ècht benieuwd....
Geeft niet aan wat voor neerslagsoort het is, dus het geeft alleen aan dat er veel kan vallen. Maar dat ka nwel eens allemaal regen worden, of voor een groot deel.
In hoever moet je dan nog die kaarten/pluimen voor aankomende zondag/maandag nog serieus nemen?
Maar als ik het goed begrijp is de hele sneeuwzooi voor morgen inmiddels bijgesteld in hoofdzakelijk regen met hier en daar in de avond kansje op sneeuw? Als ik de verschillende bronnen bekijk is dat inmiddels de rode draad. Hmmm....
Pietsweer.nl over morgen!
Ik kan er namelijk in de legenda bij weerdirect niets van vinden, de andere symbolen staan daar wel uitgelegd...
Ik kan er namelijk in de legenda bij weerdirect niets van vinden, de andere symbolen staan daar wel uitgelegd...
zware regen