We? Ikke niet hoor!
Ik zeker ook!
Dat geeft niet echt veel zekerheid voor de periode na donderdag
Gemiddelde geeft voor elke dag wel wat. | Gewijzigd: 15 december 2010, 09:42 uur, door Brisk
Vogels vliegen verschrikt alle kanten op......
Ik zie allemaal van die grijze strepen...gordijnen, onder de wolken.....
Kijk! zo schrijf je nog eens een spannend weer bericht!
Hier is het bijna windstil met een temp van +0,3 . Ik denk dat we zo het zonnetje nog ff krijgen.
Grrr ons internet doet het niet thuis ( KPN ) dus kan het nu niet echt volgen. Op de Blackberry is het ook niet echt handig. Duurt eeuwen voordat een plaatje geladen is.
Anywho, ik heb de laatste paar pagina's even gelezen en het ziet er goed uit naar mijn idee!
Hoop dat we hier bulten sneeuw krijgen.
Wel heel apart, gisteren was het hier een ijsdag ( tenminste, bij ons in de achtertuin ) en liepen er jongens over het ijs op een brede vaart en nu regende het en dooit het flink.
Was trouwens ook weer ontzettend glad op ons nieuwbouwplan. Glibberde zo vol tegen een hek aan. Gelukkig reed ik stapvoets
edit: webcam sittard: http://www.webcamsittard.nl/site/ inmiddels iets minder maar nog steeds matige sneeuwval! | Gewijzigd: 15 december 2010, 09:47 uur, door df310
Geef mij er ook maar één! Want zit momenteel in een tweestrijd tussen O-O en KMI. Diep van binnen weet ik wel dat O-O juister is, maar toch...
Komt vooral doordat het KMI meestal gelijk heeft over de neerslag, maar niet de hoeveelheid. Maar ze kunnen het altijd eens mis hebben en dat mag morgen het geval zijn
Edit: Hier sneeuwde het eventjes lichtjes. | Gewijzigd: 15 december 2010, 09:53 uur, door WimBaens
Alleen van dit jaar?