Zijn de zaken toch in ongunstige zin veranderd, of zijn ze conservatief met hun verwachtingen??
Ach ja, waarschijnlijk storten velen zich nu op die regen en zijn velen al bij voorbaat teleurgesteld, het zal vast ook echt gaan regenen morgen en dan zeggen ze; "zie je wel!" Maar dan gaat het vast en zeker over in sneeuw, iedereen weer blij, "zie je wel!"
Ik volg en geloof nog steeds dat het zo zou gaan zoals hier al lange tijd wordt vermeld, dat lijkt me vooralsnog het meest logisch. Morgen weten we pas zeker hoe het echt zal zijn gegaan...
zou wel willen zien hoe het gebied vannacht over nl is getrokken....
Ja, dan klik je op http://www.buienradar.nl/historie.aspx
Nou nee echt niet. genoeg oxezepam aanwezig. en het komt toch zo als het komt,
De overlast kan niet uitblijven. als er met 2 cm al een chaos is. wat moet het dan wel met de verwachte 12 cm.
hoe dan ook, het blijven voorspellingen! en hoe kan het ook dat voorspellingen niet altijd uitkomen,...
dat is niet erg, blijft het nog een beetje spannend!
dat er sneeuw gaat vallen, is duidelijk, alleen de hoeveelheid e.d. is nog wat onzeker!
wel grappig, vorig jaar viel de eerste sneeuw ook op 16december! (trouwdag van me ouders)
Ik ben nu al blij dat ik Donderdag moet werken zonder inet in de buurt. Ik zou anders de hele tijd hier hangen en me dan waarschijnlijk eerst aan de depri's ergeren en daarna an de veel te happy's. :lol
Lol! Ik kan me daar iets bij voorstellen! Ik heb juist een dagje gereserveerd voor het sneeuw-festijn! Oh jee...
En de neerslag staat gemiddeld ook maar op 8........
:D Ze zijn het ook lekker eens met de neeslag op zondag. Nog even en ze moeten dat grafiekje groter maken anders past de spreiding niet. | Gewijzigd: 15 december 2010, 09:30 uur, door Brisk
Sinds wanneer raken we in de stress van de KNMI verwachting?
Op zicht logisch allemaal. Het komt zo nauw met de temps voor sneeuw, dat regen/ijsel natte sneeuw verwachten de veiligste weg is voor het KNMI. Minimale verschuivingen kunnen ook bij het KNMI weer zorgen voor "droge" sneeuwverwachting in het hele land. Ik heb nog steeds goede hoop.
Was sarcastisch bedoelt
Ik zit niet zo heel ver van je af, al zitten er wel een paar rivieren tussen die de dingen net anders kunnen maken.
Temp ziet er goed uit komende week, wat doet de neerslag?
Op dit moment al +1.4 maar Gelukkig zonder vloeibare neerslag!
Een dus nog vrijwel geheel wit uitzicht hier
Bij jullie ligt al een redelijk laagje van afgelopen week en donderdag komt er zeker nog wel wat (+10cm?) bij. | Gewijzigd: 15 december 2010, 09:39 uur, door Brisk