Dat dak houdt het wel hoor. En zo niet verstevigen we het extra zodat we 010 weer met een dikke vernedering naar huis kunnen sturen
Die dikke nederlaag hou ik al rekening mee. Die is makkelijker te voorspellen dan de sneeuw
Als het sneeuwt heeft het nog wel wat met een vuurkorf en een drankje. Sneeuw maakt ook niet zo nat. Als het echter keihard regent bij een graad of 2 boven nul, dan zou ik me maar bij voorbaat ziek/zwak/misselijk afmelden, gluhwein of niet!
Jongens, jongens wat kijk ik uit naar de komende week. Ben echt benieuwd wat het hier in het Rotterdamse gaat worden. Ik heb mijn portie teleurstellingen wel weer gehad (nu al), en dat mag van mij in één keer worden gecompenseerd donderdag!
Nu eerst naar bedje toe
Jongens, jongens wat kijk ik uit naar de komende week. Ben echt benieuwd wat het hier in het Rotterdamse gaat worden. Ik heb mijn portie teleurstellingen wel weer gehad (nu al), en dat mag van mij in één keer worden gecompenseerd donderdag!
Nu eerst naar bedje toe
Donderdag niets dan vast en zeker zaterdag wel
Ik voel aan me knie ( die gaat altijd zeer doen en ben nog niet eens zo oud ) dat we hier in Rotterdam sneeuw krijgen vanaf 14:21 ,
en lopend, met al die gluwein nog in de auto achter het stuur is ook niet zo verstandig, zeker als je de kinderen ook nog bij je hebt!
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer...neerwinden.html
Da's een behoorlijk verschil
Respect! Heb in al die jaren in die snelkookpan nog maar 1 keer meegemaakt dat het afgelast werd. Was tegen AZ, ook met sneeuw, maar er gleden zulke grote plakken van het dak af dat het te gevaarlijk werd om er omheen te lopen. Was uit mijn hoofd in 2007 (maar ik kan het ook mis hebben).
Denk dat ik laatste blokje met de hond nog een kwartiertje uit stel
In Den Helder kan het elk moment beginnen, dunkt mij.
Je hebt gelijk, even bij de deur gestaan en begint te druppen... hopen dat er zo mss wat sneeuw uit komt | Gewijzigd: 15 december 2010, 00:53 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
Dat hoop ik ook. En ik hoop ook dat het dan verder mijn kant op komt.
Het is hier namelijk nog vet onder nul, maar de temperatuur zal wel oplopen ben ik bang.
ehhhhhhhh tis hier bijna om de hoek he lollllllllllll voor mij geen auto, niet met drank, en niet met slecht weer, en daar bij heb liever warme choc!!!
:D | Gewijzigd: 15 december 2010, 01:00 uur, door Super Mario