Ziet er beter uit als 2 kleine gifjes, ik heb nog steeds niet de tijd gevonden me meer te verdiepen in animated gifjes maken
Zie PB maar
Betekent dat niet dat als alles doorweekt is, de sneeuw amper blijft liggen?
alleen een beetje regen in de ochtend, aan t begin van de middag gaat het op de meeste plaatsen al over in sneeuw. en koelt het snel af! In de ochtend nog in het binnenland 3 a4 graden in de middag al een stuk lager.
Kijk nooit veder dan 5 dagen vooruit, en dan nog??
Het kan nog alle kanten uit met de pluimen. Dus niet te vroeg victorie kraaien.
En niet te vergeten.
Het weer volgt niet altijd de VOORSPELLINGEN !!!
nee klopt, wel de VERWACHTINGEN...
en nee, dit gaat echt niet uitkomen. hoop ik althans
en ja dit is nog erg ver weg
UHU die temps zouden we toch eerst deze week ook hebben..??!!
Als ik bovenstaande video bekijk zie ik dat vrijdag met name in het westen veel sneeuw
gaat vallen.
Ok, nu snap ik gelijk waarom die C130 van het leger hier vanmiddag over vloog. Hij was aan het oefenen om voedselpakketten te droppen.
Westen nu het koudst
Toch vaag dat het aan de kust in de buurt van Castricum het koudst is, dat was gisteren ook al zo.. Moet toch door de zandgrond komen daar (groot duingebied) wat nogal droog is en erg kan uitstralen.. Gisteren had ik in de regen op de A9 in de buurt van Beverwijk (net uit de wijkertunnel) +5.5!! (18:15U) dat is nog geen 5-6 km daar vandaan!
De laatste berichten zo lezend denk ik dat ik mijn winterbanden morgen maar moet gaan halen, de bandenman heeft niet gebeld vandaag.
Lots
Dan heeft deze het beter met je voor:
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer...neerwinden.html
Mijn zoontje denkt dat er in de winter altijd sneeuw is, maar die wordt in Januari 4
flink stoken met die vuurkorven dan