Ik zie op de KNMI pluim site deze nieuwe pluim niet. Wel een pluim waarbij de temperatuur zo rond 0 schommelt. Hebben jullie iets wat ik niet heb of is de mijne nog niet geupdate? Of is die ik zie gewoon de nieuwste?
(ben namelijk meer van woei en flitsen), maar in de wintertijd pas ik me aan met chaos en glijpartijen hah
En de nieuwe voor woensdag.
Geweldig!!!
:D
Goed dat je die pluimen eens even goed vergelijkt.
Daar blijkt ook direct de grote onbetrouwbaarheid van de pluimen.
Pluimen zijn misschien leuk om naar te kijken maar je hebt er helemaal niets aan.
Alleen op korte termijn (dag of drie) zijn ze nog te gebruiken daarna niet meer.
Kijk dus liever naar de overige kaarten met luchtdruk, temperatuur, neerslag gegevens die Jan hier regelmatig neerzet.
Daar heb je veel meer aan. Ook daar zitten verschuivingen in op langere termijn maar veel minder afwijkingen dan in de pluimen is mijn idee.
Ben nieuw hier en gelijk even een vraagje
Nu ik hier lees dat het donderdag zo gaat sneeuwen is dat niet onwijs slecht voor het ijs? want ga er van uit dat er overmorgen wle een klein laagje ligt, aangezien het daarna zo koud gaat worden zal de ijsvloer toch bijna niet aangroeien? Zou jammer zijn voor een elfstedentocht
(ben namelijk meer van woei en flitsen), maar in de wintertijd pas ik me aan met chaos en glijpartijen hah
Zeker, ook de woei zien we al dagen van tevoren aan komen.
:) !!
die pluim is zeker mooi,...ben zo blij dat ik tijdens de dooi die schaatsen heb gekocht, hoef ik straks iig niet 2,5 uur voor de kassa te staan als de run begint
misschien al geplaatst, maar in dit filmpje is die ritssluiting van Johann wel heel mooi te zien
neerslagvoorspelling + soort
duidelijke overgang naar sneeuw in de loop van donderdagmiddag volgens de duiters!
Dit wordt een winter die ons nog lang zal heugen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag aantal weermannen gehoord en die zeggen allemaal
regen in het westen en sneeuw in de rest van het land.
Jan enig vermoeden vanaf hoe laat de sneeuw in het westen overgaat in sneeuw?
Volgens dit kaartje vanaf een uur of 12
En dan ook maar gelijk het volgende kaartje, die is eigenlijk ook veel leuker:
| Gewijzigd: 14 december 2010, 22:03 uur, door Brisk