Aan mijn internet ligt het niet, dat is supersnel.
Maar ach ja, wat boeit het, hij lijkt niet echt veel veranderd ten opzichte van de vorige run.
Lol 1cm, niet zo dramatisch he Gisteren is er ook veel meer gevallen dan verwacht was
Ik vind het maar raar dat het KMI hier voor Limburg in de verwachting alleen sneeuw zet en geen regen geeft en dat GFS wel regen geeft in het begin.
Hehe Als Tukker ben ik nu eenmaal wat voorzichtig. Maar ik vind het op zicht al knap dat de gerenommeerde instituten nu meegaan met jou voorspelling, die al dagen staat. Of er nu wel of niet wat valt.
Sneeuw komt niet uit het oosten, maar gaat er wel naar toe | Gewijzigd: 14 december 2010, 19:03 uur, door Brisk
Die ene die je niet mag noemen is het daar niet mee eens:
> Aangekondigde sneeuwbom door sensatieweerjochies & volgsite komt beslist niet
Bron: Hij die je niet mag noemen
:P | Gewijzigd: 14 december 2010, 19:00 uur, door Brisk
Ik lees veel over de aankomende ´sneeuwbom` hoe zit het eigenlijk met het weer in Zuid Limburg voor deze week, ik hoor net van een regionale weerman dat we rekening moeten houden met zo´n 20-30 cm sneeuw. Wat is jou mening?
Daar zit ik ook mee, ik vroeg al net hoe het zit voor Limburg want hier in België geeft het KMI alleen sneeuw en nog wel zware sneeuwval, maar GFS ziet dit nog anders.
http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/wee.../nederland.html
A.s. donderdag ga ik mooi thuis werken, heeft zoals het er nu uitziet geen enkele zin om vanuit Twente naar mijn werk richting Arnhem te reizen.
Stond gisteravond al vast bij en in Oldenzaal en dat nog maar met 8 cm. sneeuw.
Als de sneeuwvoorspelling echt uitkomt dan heeft onze zoon een historische verjaardag op de 16de december.
De komende vorstperiode strooit de gemeente alleen op de doorgaande wegen, fietspaden en busroutes. Hier ligt ook de prioriteit van de gemeente bij gladheidsbestrijding. De zoutvoorraad slinkt namelijk gestaag. Nieuw strooizout is inmiddels besteld. Levering hiervan is nog onbekend.
Bron:Gemeente Delfzijl.
Hopen dat mijn gemeente geen strooizout krijgt toegeleverd
Voor , zaterdag dan kunnen we insneeuwen:P
> Aangekondigde sneeuwbom door sensatieweerjochies & volgsite komt beslist niet
Bron: Hij die je niet mag noemen
:P
Haha! Tja..er zijn altijd figuren die e.e.a. uit jaloezie willen ontkrachten, (een dag van te voren notabene) Maar eerlijk is eerlijk, de essentie van Jan's verhaal dagen geleden klopt helemaal. En we zullen zien hoeveel er uiteindelijk valt. Daar kan “Hij die niet genoemd mag wordenâ€Â, "Hij"die zich zelf zo graag op de borst slaat, misschien nog raar van staan te kijken. (zou wel helemaal perfect zijn). Gezien de datum wanneer o-o hier mee kwam en dat nu meteoconsult etc. die mening nu ook deelt, vind ik dit alweer mooi staaltje weerkunde.
Zo nu genoeg (eerlijk verdiende/gekregen) veren in de reet van een outsider voor o-o | Gewijzigd: 14 december 2010, 19:22 uur, door zwoof
Weerplaza geeft voor mijn regio (Tilburg) helaas alleen maar bakken met regen aan voor aankomende donderdag.
Ik ben bang dat het tegen gaat vallen, en dat de temperatuur hier donderdag te hoog zal zijn... maar ik blijf het op de voet volgen | Gewijzigd: 14 december 2010, 19:22 uur, door Tuur
Nou Jan, das niet helemaal waar. Hier werd toch tussen 2 en 4 cm verwacht, maar er is amper 2 gevallen, het is nu allemaal al weer weg, dus het is onder verwachting, dan wel het allerslechtste scenario waar rekening mee gehouden werd. In ieder geval zeker niet meer dan verwacht.
is er al bekend of het oosten van het land donderdag gelijk van af het begin sneeuw krijgt of gaan we hier in Twente ook regen vooraf krijgen? en waar gaat de meeste neerslag vallen, of het niu regen of sneeuw is?
groeten van uit een besneeuwd Hengelo