In het oosten wel ja. Smiddags in het noorden is het onzeker en kan er regen ipv sneeuw vallen.
Dat is wat ik er uit opmaak..
Die sneeuw op zaterdag staat al een tijdje op de run dus zit er wel dik in
Daarbij Donderdag lijkt een groot deel van de Neerslag toch als sneeuw te vallen! Laten we hopen op een mooie laag! Vrijdag nog wat sneeuwbuien en dan zaterdag weer sneeuw waarschijnlijk! Als ik eerlijk mag zijn is deze run wel super voor dit weekend ;p
ach ja dan valt er zo'n ... 120 @ 144 cm sneeuw in één dag . Ik zou wat voorzichtiger zijn met die 'per uur'
Kun jij antwoord op de vraag geven in hoeverre het uitmaakt of de neerslag donderdag rond het middaguur begint te vallen, dan wel rond 5 uur 's middags. Aangezien het 's avonds kouder is dan overdag over het algemeen. Of maakt dit niet uit in dit geval v.w.b. de neerslagsoort (regen, ijzel, sneeuw).
Gr. Jan | Gewijzigd: 14 december 2010, 18:40 uur, door JanKoudum
mooi, dan hopen we maar dat we maandag de deur niet meer uit kunnen hahah
Kun jij antwoord op de vraag geven in hoeverre het uitmaakt of de neerslag donderdag rond het middaguur begint te vallen, dan wel rond 5 uur 's middags. Aangezien het 's avonds kouder is dan overdag over het algemeen. Of maakt dit niet uit in dit geval v.w.b. de neerslagsoort (regen, ijzel, sneeuw).
Gr. Jan
De neerslag zal eerst als regen vallen, wat al eerder vermeld is op het forum. Daarna steeds meer in de vorm van sneeuw, ijzel verwacht ik niet
Hier om de 1 a 2 sec. , maar ik heb dan ook een 14k4 modem op mijn 386 met ega kleuren kaart aangesloten.