Daar kom ik donderdag pas mee , zoals geenstijl ook al beschreven heeft krijgen we zat sneeuw
Ok. Met zo'n reactie kan ik al afleiden dat het niet niets word zaterdag . Dat is een zeer bescheiden reactie maar zegt genoeg . Thx anyway
@
TUESDAY NOON
YOU MIGHT HAVE THOUGHT I KICKED YOUR DOG.
I have been looking back on posts. Nov 10th I believe the shrill sound of the coming chill came out for you, and the recent mild spell was touted way in advance and the colder spell now evident also.
But you might have thought I kicked your dog because I said the cold will be fading around Christmas.
I think maritime air, rather than Arctic air, is starting to take control the last 10 days of the month. This doesn't mean it's going to be 10 above normal, it means what it says, that in the LARGE SENSE it's going to warm up. That this may ruin dreams of a white Christmas for some, not all, well I don't know what you want me to say.
But I think the last 10 days of the month, and I use London, as an example, will average within 2F of normal. That it's over 8 BELOW normal now, that is saying a lot. But if it's a degree or two below normal, that is not extraordinary.. 8 below normal for the first two weeks, and the cold of the coming week I think, is.
By the way I love dogs, so I would never kick yours.
Ciao for now. | Gewijzigd: 14 december 2010, 16:21 uur, door Tesse
we moeten gewoon niet voor de feiten uit lopen. Eerst zou ik donderdag maar is afwachten want ook dat is (zelf nu) nog erg onzeker wat betreft de neerslag vorm.
Donderdag kunnen we een veel betere voorspelling maken voor a.s. zaterdag.
zo zie ik het tenminste
verre gebuur, ik zou daar nog niet zo zeker over zijn
Iemand die van mij zo'n zelfde voorspelling wil, zoiets kan ik ook wel uit mijn duim zuigen, hoef je niet voor naar weerplaza, voor een beetje natte-vingerwerk.
Man, laat die site nou eindelijk eens links liggen.
Hehe! Voor ons een bak sneeuw + onweer donderdag en dat alles tot op de millimeter nauwkeurig beschreven op weerblabla. Voor de rest elke dag wel een bakje sneeuw erbij. Ook die zijn keurig in centimeters en tot achter de komma aangegeven. Bovenal, 14 dagen vrijwel alles onder nul.
Natte vingerwerk of niet, je krijgt er wel een optimistisch gevoel door. Iedereen weet dat e.e.a. niet exact is te voorspellen. Maar de voorpret om er hier over te praten is vaak wel zo leuk. Dus het kan eigenlijk nooit tegen vallen. Bovendien wie neemt die site nou serieus, niemand toch? | Gewijzigd: 14 december 2010, 16:41 uur, door zwoof
Ok, dat snap ik! Help waarom heb ik geen meter sneeuw...
Tja, daar kunnen we allemaal op ingaan, maar laten we maar geen politieke discussie starten hier.
Hij bedoelt dat de eerste nieuwe kaarten binnen druppelen, voordat er wat zinnigs over gezegd kan worden zullen we even moeten wachten tot het grootste deel binnen is.
Mooi concept altijd met een halve zin mensen nieuwsgierig maken
Normaal erg leuk, maar niet als het om mijn wintergevoel gaat, daar moet je niet over spotten hoor ik verheug mij er nu al dagen op
Normaal erg leuk, maar niet als het om mijn wintergevoel gaat, daar moet je niet over spotten hoor ik verheug mij er nu al dagen op
ow sorry, ik bedoelde de kaarten, iemand vroeg dat daarstraks!