Maar, de sneeuw zou ook nog in de avond kunnen vallen..
Ze rotzooien maar wat daar op die site, ziet er wel gelikt uit enzo, maar ondertussen!
O ja, COAMPS is een model van de U.S navy
Chill man, bepaal toch niet steeds iets voor een ander. Weerblabla hoort er soms gewoon even bij. We weten allemaal wel dat we dat niet serieus moeten nemen. En door jouw reactie nu helemaal! Thanx!
Amen....
Iemand die van mij zo'n zelfde voorspelling wil, zoiets kan ik ook wel uit mijn duim zuigen, hoef je niet voor naar weerplaza, voor een beetje natte-vingerwerk.
Man, laat die site nou eindelijk eens links liggen.
Je kan ook normaal reageren. We zullen donderdag wel zien of weerplaza gelijk heeft gekregen of niet..
Buffell heeft wel een beetje gelijk. Weerplaza krijgt op deze manier veels te veel aandacht. Ik hou het wel bij onweer-online.nl Dat is best een goede site
manlief heeft avond dienst maar is graag voorbereid!
Je kunt beter naar de (iets mildere) en vaker betrouwbaardere modellen en sites kijken om zo geen hoop te krijgen op iets wat NIET gaat komen. Ook deze erkende modellen kunnen er wel eens naast zitten, maar deze zijn 9/10 keer, dan wel niet vaker, betrouwbaarder dan zulke sites, en zo blijft het forum ook vrij van opmerkingen 'verwachtingen klopten weer niet ' enzovoorts.
Daarom zeg ik dit alleen maar, sommige mensen reageren hier na een spannende dag alsof het iemands 'schuld' is dat er geen sneeuw/wel regen is gevallen bij hun, en dat komt juist door zulke sites.
Maar das mijn mening.
Hun voorspellingen neem ik altijd met een kilo zout. In hun 48 uurs voorspellingen staat gewoon regen, maar in hun 14-daagse staat sneeuw.. tja hoe dat dan?
boven de noordzee ontwikkelen al enkele buien. mogelijke sneeuw wordt ook pas vannacht verwacht al denk ik niet dat er erg veel valt hoor..
Neerslag is pas voor vannacht en morgenochtend idd
hier valt nu heeeeeeeele fijne miezersneeuw, normaal zou het vandaag ook droog zou blijven!!
psst, valt wel heel weinig hoor
-1.9 gr en dalend