ontopic: hou gewoon het weer in de gaten, dan weet je wat je te wachten staat!!!!
Dan krijg je iets an "door de olieramp n de Golf va Mexico is de oceaan stroming ontregeld waar door Europa tijdelijk en mindere aan voer van warm water heeft. De opwarming van de aarde blijft onverminderd door gaan".
Dan krijg je iets an "door de olieramp n de Golf va Mexico is de oceaan stroming ontregeld waar door Europa tijdelijk en mindere aan voer van warm water heeft. De opwarming van de aarde blijft onverminderd door gaan".
en wie draait daar voor op (WIJ) de belastingbetaler
Een kleine opmerking: wij wonen hier in NL. Met een bak water bij de voordeur.
Duitsland heeft idd een grotere kans op een witte kerst. Of dat hier in NL ook gaat gebeuren betwijfel ik nog ten zeerste.
Voor aanstaande donderdag wordt meer regen dan sneeuw verwacht.
En wat de tendens voor volgende week betreft inzet lichte dooi.
Dat is wat ik ervan denk, en let op ik zal er niet veel naast zitten.
Ik ben nog maar sinds gisteren op deze site, heb hem nog niet doorgespit, vandaar de misplaatsing. Zal voortaan een betere bestemming opzoeken voor dergelijk item.
Dat de opwarming verminderd hard doorgaat valt te bezien, daar en ik zeerzeker niet van overtuigd...
Voor aanstaande donderdag wordt meer regen dan sneeuw verwacht.
En wat de tendens voor volgende week betreft inzet lichte dooi.
Dat is wat ik ervan denk, en let op ik zal er niet veel naast zitten.
Dat klopt dan toch niet voor Limburg, verwachting van het KMI is momenteel geen regen voor hier, zelfs zware sneeuwval. Kan natuurlijk nog veranderen.
Duitsland heeft idd een grotere kans op een witte kerst. Of dat hier in NL ook gaat gebeuren betwijfel ik nog ten zeerste. Wat jij denk moet jij weten ik zit hier 10 min van de grens en 30 min van het Ruhrgebied dus ik acht die kans dan toch wel vrij groot.
Daarom zeg ik ook, de geloofwaardigheid is 0.0
Maar, de sneeuw zou ook nog in de avond kunnen vallen..
Ze rotzooien maar wat daar op die site, ziet er wel gelikt uit enzo, maar ondertussen!