Lange termijn lijkt wel onvoorspelbaar net als vorige jaar (remember ^^)
Als je niet naar huis kan, kan je altijd nog bij mij langs komen hoor
Hier gisteravond ook nog een laag sneeuw gevallen Hou zo van die sneeuw, op naar donderdag, het weekend en... en witte kerst??? (hopelijk met op kerstavond vallende sneeuw!) | Gewijzigd: 14 december 2010, 12:27 uur, door channiej
Gezellig, ik zal de koffie klaar zetten tip: verlaat de stad via de A73 of verwacht je regen voor ons?
Nee verwacht juist veel sneeuw voor oostelijke helft van het land, maar als je het niet erg vind ga ik wel langs channiej
Hier gisteravond ook nog een laag sneeuw gevallen Hou zo van die sneeuw, op naar donderdag, het weekend en... en witte kerst??? (hopelijk met op kerstavond vallende sneeuw!)
oei oei,.. 0-0 is ook de nieuwe datingsite ? hihi
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Nee die keuze zou ik zelf ook gemaakt hebben.
Dat zou betekenen dat hier donderdag maar 2 a 3 cm valt? hoe kan dat zo ineens?
Is wel degelijk een kaart van dinsdag met de cummulatieve verwachting tot en met volgende week woensdag.
Probleem is dat we dit soort kaarten nu al zo vaak hebben gezien en dan is het straks maandag en dan is het nog maar 5 cm haha...
Maar des al niettemin blijven we hopen. snowforecast.com geeft aan dat het in Nederland gaat sneeuwen vanaf donderdag t/m maandag, dat is 5 dagen x 5 cm = 25 cm hehe