Afgelopen 13 november bij 'Armin Only - Mirage' geweest in de Jaarbeurs en dat was helemaal top om 15.000 man uit hun dak te zien gaan op de muziek die jij ook leuk vind
Edit: hier een filmpje van Gareth Emery - Into The Light
http://www.youtube.com/watch?v=J_nZP69qcR8 | Gewijzigd: 29 december 2010, 22:02 uur, door Pieter1004
De laatste paar dagen vooral zappen tussen "serious request 3FM" en de "top 2000 " radio 2
| Gewijzigd: 31 december 2010, 00:53 uur, door jones
*brookly bounce - club bizarre *
Wat een heerlijk nummer is dit toch en wat een donders goede uitvoering van een remix. Yeah! Slapen gaat vaak slecht na dit soort muziek though... To much energy!
Heb die eerste grotendeels beluisterd, ik luister ook wel eens naar dit soort muziek, maar niet vaak. Wordt er vaak inderdaad beetje emotioneel van en haal er goeie herinneringen mee op, van leuke momenten die ik kwijt ben.
Maar in de regel houdt ik van heel veel soorten muziek. Een van mijn favorieten van de jaren '90 bijvoorbeeld was:
Als ik nu naar de jaren '90 luister, heb ik eveneens herinneringen, wat ik eerder nog niet echt had (voor 2007).
Maar van tegenwoordige muziek luister ik o.a. graag naar Travis.
Als ik hier zou moeten posten wat ik allemaal leuk vind, ben ik nog erg lang bezig, van verschillende genres (van trance tot hoempapa en van Xavier Rudd tot aan Rammstein)
Met noemt het niet zo'n belangrijk topic, maar hoe belangrijk is muziek wel niet? Wat zou een wereld zijn zonder muziek?
Muziek doet tenslotte heel veel met een mens! | Gewijzigd: 3 januari 2011, 17:33 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Hiervan kon ik de video niet van vinden helaas
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Wie kent de ''Turn up the bass'' collectie nog? Dat waren 25 delen begin jaren 90. Daarnaast waren de T u t b ''Houseparty'' en ''The Ultimate Dreammix'' delen verkrijgbaar en nog vele anderen
Ook begin jaren 90 had je de ''TechnoTrance'' serie met oa. Speedy J, Euromasters, LA Style, The Ultimate Seduction, Sequential, Booming Support en vele anderen.
Pffff, begin me onderhand oud te voelen door dit topic
Ja ja Daarmee ben ik begonnen. Op techno trance o.i.d. stond "Alles naar de Kl##te". Dat was toen heel leuk om als 13 jarige mn ouders en de buren mee te terroriseren
Daarna toch maar gekozen voor de wat betere muziek... Aerosmith Guns 'n R Metallica, AC/DC, Greenday, Foo Fighters, Pearl Jam Kaiser Chiefs, Editors, The cure etc (Je kan alle kanten op behalve R&B en Hip Hop)
Het leuke aan muziek is dat je steeds weer nieuwe dingen tegen komt. Dan bedoel ik niet nieuwe nummers, maar luister eens naar de top 2000 bijvoorbeeld. Hits uit de jaren 70 die je eigenlijk nooit meer hoort. Ook leuk om aan te zetten is VH1 Classic. Daar laten ze ook een hoop 'vergeten' nummers van bekende artiesten.
Comfortably Numb Dat is ook mijn nummer. Pink floyd the best! (met name Waters)
Hier een link van de laatste (complete) show van Roger Waters, die in april ook in het Gelredome te zien is. | Gewijzigd: 3 januari 2011, 20:39 uur, door zwoof