AC/DC, Aerosmith, After Forever, Alestorm, Amon Amarth, Apocalyptica, Black Sabbath, Cathedral, Cradle of Filth, Death, Epica, Finntroll, God Dethroned, Godsmack, Guns 'n Roses, Hatebreed, Heaven shall burn, Heidevolk, Immortal, Iron Maiden, Lacuna Coil, Machine head, Metallica (tot aan The Black Album), Motörhead, My Dying Bride, Naglfar, Napalm Death, Nightwish, Nirvana, Obituary, Opeth, Pearl Jam, Queen, Radiohead, Rammstein, Sepultura (uit het tijdperk van Max Cavalera), Slayer, Sonata Arctica, Stream of Passion, System of a down & Týr.
Eigenlijk maak je mij met goede riffs, gitaarsolo's & zang/ nog verstaanbare grunts al erg blij!
Één van mijn favoriete songs van de -wat mij betreft, Godfather of Death Metal:
Rock
House
Electro
Artiesten/groepen: Neil young, AC/DC, Muse, Nirvana, Deep purple en statusQuo, Foo Fighters, The subs, Crookers, Swedish house mafia....
Niet letten op het preview stemmetje ^^ is waarschijnlijk omdat je het niet van youtube zo downloaden.
Begint pas echt iets na 1min ^^
Hier ook nog een leukje
Deze zullen velen wel kennen
Nu wat rock ^^ dit is toch een van men lievelingsliedjes
Dit filmpje heb ik zelf live gezien ^^ spijtig dat de opname toch niet is wat het live is want was dat een knal concert zeg!
Metallica
Sabaton
AleStorm
Muse
Ozzy Osbourne
AC/DC
Guns 'N Roses
Judas Priest
etc
etc
Live concerten van beyoncé of andere zangeressen mogen er soms ook wel wezen, prachtstemmen!
dan heb je er hier nog een zitten;)
http://www.youtube.com/watch?v=fsDpznl8eIs
Anouk, Paul V Dyk, Foo Figters, en Linkin Park zijn mijn toppers
maar verder hou ik van zoooooveel!
lisa hannigan, snow patrol,bryan adams, alanis, alter bridge, greenday, rihanna, pink, avril, dido.
oasis, r.e.m. , reo speedwagon, john lennon, beatles, en man zo kenk nog uuuuren verder typen hahaha
Halvewege jaren 90. Helemaal goed!!!
Dune, Ace of Base, Cornona, DJ Paul Elstak, Mark 'oh, Nakatomi, Nightcrawlers, Offspring, Rednex , Scatman John, Snap, T-Spoon en Captain Jack niet te vergeten gheghe
AC/DC, Aerosmith, After Forever, Alestorm, Amon Amarth, Apocalyptica, Black Sabbath, Cathedral, Cradle of Filth, Death, Epica, Finntroll, God Dethroned, Godsmack, Guns 'n Roses, Hatebreed, Heaven shall burn, Heidevolk, Immortal, Iron Maiden, Lacuna Coil, Machine head, Metallica (tot aan The Black Album), Motörhead, My Dying Bride, Naglfar, Napalm Death, Nightwish, Nirvana, Obituary, Opeth, Pearl Jam, Queen, Radiohead, Rammstein, Sepultura (uit het tijdperk van Max Cavalera), Slayer, Sonata Arctica, Stream of Passion, System of a down & Týr.
Eigenlijk maak je mij met goede riffs, gitaarsolo's & zang/ nog verstaanbare grunts al erg blij!
Één van mijn favoriete songs van de -wat mij betreft, Godfather of Death Metal:
En de laatste van Metallica?
Dune, Ace of Base, Cornona, DJ Paul Elstak, Mark 'oh, Nakatomi, Nightcrawlers, Offspring, Rednex , Scatman John, Snap, T-Spoon en Captain Jack niet te vergeten gheghe
Ik ga hier ook helemaal in mee
Misschien leuk voor de mensen die van de jaren 90 muziek houden, www.youtube.com/90sbrian (verzameling gevonden filmpjes op yt)
Ik ben zelf weg van de band Thousand Foot Krutch. Dat zal vast niemand wat zeggen maar is echt super goede muziek, als je van christian rock houdt is dit zeker een aanrader!
Art of Fighters van Angerfist is zeker een goed nummer! de Megamix, The Fast Lane en Twisting My Mind zijn ook goeie nummers
Ik ben zelf weg van de band Thousand Foot Krutch. Dat zal vast niemand wat zeggen maar is echt super goede muziek, als je van christian rock houdt is dit zeker een aanrader!
Art of Fighters van Angerfist is zeker een goed nummer! de Megamix, The Fast Lane en Twisting My Mind zijn ook goeie nummers
Volgens mij is art of fighters geen nummer van Angerfist want Angerfist en Art of Fighters zijn 2 verschillende Dj's Ik denk wel te weten welk nummer je bedoelt maar ik ben even kwijt wat de originele titel is. Leuke muziekkeuze trouwens.
Zelf hou ik van heel veel soorten muziek maar m'n voorkeur gaat toch toch wel uit naar classic rock en alles van voor de jaren 90 en Early Rave uit de jaren 90. | Gewijzigd: 14 december 2010, 06:11 uur, door weerfanaat
Twijfelgevalletje... Muzikaal gezien vind ik de cd best goed (All nightmare long is een heerlijk nummer), alleen ben ik niet kapot van de zang. Jammer want ik vond Hetfield altijd een goede stem hebben (studio)
Zelf hou ik van heel veel soorten muziek maar m'n voorkeur gaat toch toch wel uit naar classic rock en alles van voor de jaren 90 en Early Rave uit de jaren 90.
Ja dat kan wel kloppen trouwens.. Ik hoorde ook dat Art of Fighters niet een officieel nummer is van Angerfist ofzo
maar goed ik denk dat je wel weet welke ik bedoel en dank je wel haha!
Okee, dus jij houdt meer van de 90ties. Dat hoor ik niet zovaak meer. Gaaf hoor
Wie kent de ''Turn up the bass'' collectie nog? Dat waren 25 delen begin jaren 90. Daarnaast waren de T u t b ''Houseparty'' en ''The Ultimate Dreammix'' delen verkrijgbaar en nog vele anderen
Ook begin jaren 90 had je de ''TechnoTrance'' serie met oa. Speedy J, Euromasters, LA Style, The Ultimate Seduction, Sequential, Booming Support en vele anderen.
Pffff, begin me onderhand oud te voelen door dit topic
| Gewijzigd: 14 december 2010, 16:06 uur, door H. Kootstra
maar goed ik denk dat je wel weet welke ik bedoel en dank je wel haha!
Okee, dus jij houdt meer van de 90ties. Dat hoor ik niet zovaak meer. Gaaf hoor
Nee klopt, howel er toch nog aardig wat mensen zijn die deze vorm van hardcore waarderen en je heb zowieso de oude garde die in die tijd 16 was en elke week helemaal los ging. De newstyle van tegenwoordig vind ik soms wat eentonig. Top40 muziek van tegenwoordig vind ik eigenlijk nog het meeste slecht, op een paar enkele nummers na dan misschien, maja da's mijn mening. Komt misschien omdat ik op mijn werk elke dag dezelfde radiozender hoor met elke dag dezelfde liedjes en die dan ook nog eens 3 x herhaald.