Het is toch zo dat de temperatuur in buien daalt?
Kan de regen dan niet overgaan in sneeuw?
En volgens mij las ik, in dit topic, dat de storing met koude poollucht onze richting afzakt of sla ik de plank nu helemaal mis?
ingewikkeld allemaal hoor.
Dit is buienradar??
Nee westen krijgt zon en 25 graden
Kan de regen dan niet overgaan in sneeuw?
En volgens mij las ik, in dit topic, dat de storing met koude poollucht onze richting afzakt of sla ik de plank nu helemaal mis?
ingewikkeld allemaal hoor.
grootste kans op : sneeuw-regen-sneeuw volgens mij
Ben blij met dat laagje, 10 KM verderop in Vinkel ligt helemaal niks .
Een zucht wind en het is weg nee mijn ogen zijn gericht op de donderdag.
Laat maar komen die bak sneeuw. En ja, de sneeuw gaat er komen, twijfel er niet meer aan.
hahah gekke jan toch, zie ik er nu dat er 6meter sneeuw gaat vallen in het westen? hahaha
nu weer ontopic, kom net van buiten en is echt koud met ie wind brrrrr snel weer naar binnen gegaan
Heel hilarisch
Mvg. Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
| Gewijzigd: 13 december 2010, 21:07 uur, door zwoof
Dit is buienradar??
Gridpunt ligt in zee.
Met 3-4 graden zal het wel bekeken zijn direct aan de kust donderdag.
Gaat snel weer afkoelen, als eenmaal de opklaringen er zijn dan gaan de temps als een speer weer omlaag
Sorry, maar vlieg heen en weer en kom handen te kort om te typen laat staan alles lezen. Ik las het verkeerd want dacht dat je frontpage bedoelde
Wordt het nou kouder.... met meer kans op een witte en koude kerst en nieuwjaar ???
Of wordt het een warme groene kerst met regen zoals vaak hier in nederland....
Als ik de pluim zo bekijk.....
Ga ik toch voor een groene kerst i.p.v. een koude ...... of ligt het aan mijn ogen... en moet ik naar de opticien...
Tijdens het warmte front? tussen het warmte en Koufront ? of tijdens het koufront ? Ik hoop op het laatste ....
Ik denk dat het niet veel zal uitmaken al met al.
GFS 3H neerslag donderdagmiddag 15h00
Ciao Johann
Jan/Johann, bedankt voor deze heldere uiteenzetting van het weer voor de komende dagen en later.
Hier gaat mijn bloed sneller van stromen!
Moet donderdag klanten langs dus zit de hele dag op de weg, wordt zeker spannend.