volgens buienradar is er al geen sneeuw meer maar uit mijn raam constateer ik nog wel sneeuw, matige sneeuwval.
Het komt toch redelijk dicht bij de 10cm als het nog even zo door gaat. Maar met 7/8cm wat er nu ligt ben ik ook wel tevree
volgens buienradar is er al geen sneeuw meer maar uit mijn raam constateer ik nog wel sneeuw, matige sneeuwval.
Het komt toch redelijk dicht bij de 10cm als het nog even zo door gaat. Maar met 7/8cm wat er nu ligt ben ik ook wel tevree
Hier van hetzelfde.
Godzijdank, winterbanden. Het lijkt wel de laatste twee jaren steeds extremer te worden.
We zullen er maar aan moeten wennen.................. eerst in de jaren 1999 tot 2006 amper sneeuw en nu wordt het al een gewoonte in het oosten. Wel leuk als je niet hoeft te werken en de weg niet op hoeft, niet leuk als als het andersom is....
Zoiets donderdag?
Ik hoop het komt u maar
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
In de 4 jaar dat ik dat model nu volg, nog nooit zo'n run gezien bij mijn weten
Letterlijke interpretatie van die run zou betekenen dat de temp niet meer boven nul komt in 2010
Denk dan dat je beter moet kijken, klik eens op de animatie hier een paar posts terug
Het ziet er wel goed uit iig!
NB! Bij ons dus geen 6 maar 5 cm ongeveer op dit moment.
Lijkt beetje op hier, maar bij jou wel een stukkie meer sneeuw. | Gewijzigd: 13 december 2010, 18:59 uur, door joshoon
De 10 halen we niet meer denk ik, het stopt zo. Maar een lekker pakje zo. Morgen de kleine met de slee naar school
Bij ons ligt helemaal niets
Me to
weer dat gat in de bui precies boven rijen tilburg.
Hebben wij weer
Ik hoop het zo he
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Zou geweldig zijn als die uitkomt.
Weer lekker met de blote voeten in de sneeuw
Ja bijna ongeloofwaardig, maar echt waar. Helaas 1 nadeel: de volgende runs zullen dan altijd wel minder zijn, beter dan deze pluim zullen ze er niet zo snel gaan komen vrees ik. Maar deze is echt heel erg mooi. Ben benieuwd wat het europese model gaat doen!