Ik heb er echter alle vertrouwen in dat het westen ook deze winter zijn portie winter te verduren gaat krijgen, het geduld wordt echter wel behoorlijk op de proef gesteld
We waren hier dan ook nog niet echt vaak in de prijzen gevallen
Echt mooie dikke vlokken, zoals een vlok behoord te zijn. Ik schat een cm of 4 -5 nu inmiddels. Kan meer of minder zijn. | Gewijzigd: 13 december 2010, 18:21 uur, door zwoof
Wow. We worden verwend deze keer.
Die lawine heb ik hier niet echt (als sneeuwt t heerlijk door), maar het klopt wat je zegt met de strooidienst! Ik heb Twente Milieu hier in uren niet gezien, terwijl wij aan een bus route wonen... Apart ja
waarom staat je cammetje uit?
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Yep, het begint er steeds meer op te lijken dat we achter 't net gaan vissen. En de kaarten lagen er nog wel zo mooi bij voor Limburg.
Helaas pindakaas, dan halen we 't donderdag wel in.
Wow. We worden verwend deze keer.
Roermond verwacht een groot tekort aan strooizout. Met het oog op de verwachte sneeuwval roept de gemeente haar inwoners op zelf maatregelen te nemen tegen de gladheid. De leverancier kan nu geen nieuw strooizout leveren aan de gemeente. Roermond heeft nu aan Rijkswaterstaat extra strooizout gevraagd. BRON l1
vlissingen, dat ligt aan de kust niet? Ik denk dat wij , kustbewoners dus , het vanacht mogen vergeten . Maar we hopen uiteraard op donderdag .